pondělí 4. prosince 2017

JAKO MALÁ

Letos  jsem myslela na sebe :o)..
však jsem psala, že mám ráda malé radosti,
a tak každý den  jako malé dítě otvírám svůj adventní kalendář,
který jsem si objednala.
Mám ráda tuto kosmetiku 
a když jsem uviděla tu krásu,
tak moje srdíčko poskočilo
a stačilo pár kliků
a bylo objednáno.
Balení samo o sobě je moc krásné.








Denně otvírám nové okýnko..
3. den bylo mýdlo, dnes tělový krém.
Je na co se těšit 
a ta vůně.
Kdo by si nechal ujít tuto přírodní krásu z Provance, že? :o)
I dnes jsem si udělala radost,
ale nemohu ji prozradit,
protože je s ní spojen jeden vánoční dárek..
Tak až o Vánocích.
..
Dnes jsem koupila k Vánocům manželovi nádhernou zimní bundu.
Jenže...
nějak je v mých očích štíhlejší než je realita
a jelikož jsem váhala,
tak jsem mu ji hned zkusila.
Dobře jsem udělala,
protože pojedeme měnit za větší.
Bohužel už tuhle větší nemají,
tak snad si vybere jinou.
Raději to už nechám na něm. Některé věci je třeba si zkusit.
...
Užijte si krásný večer
a já ještě možná dnes něco málo přidám.
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.