neděle 27. září 2015

ČOKOLÁDOVÝ NEPEČENÝ CHEESECAKE

původně měl být pečený, ale to by se nesměl péct v troubě králík.
Tak jsem si našla recept na nepečený..
Však to znáte..
sušenky jsem namlela, přidala máslo
a celou formu hezky touto směsí vyložila.
Do toho se vložila dcera:
"Mami a to ani ten spodek nezapečeš?"
přiznám se, že se mi zdálo, že hmota nedrží moc na sobě 
a tak, protože se právě dopékal králík
jsem ji na chvíli dala do trouby..
Jenže....
nestáhla jsem teplotu 
a tak jsem to vložila do trouby,rozpálené na 250° C.
Jak to dopadlo se ani neptejte!
Pokojem se začal linout neskutečný zápach kouře,
když jsem otevřela troubu, 
tak jsme se málem udusili..
Manžel, když to viděl, tak hned říkal:
" Tohle si vyfoť na blog:o).."
a tak tady to je:o)..


prý bych mohla vyrábět černé uhlí:o).
No nezbývalo než začít nanovo..
Sušenky i máslo jsem měla,
tentokrát jsem to nechala na receptu a nepekla.
Krém byl z 500 g mascarpone, 300 g čokolády a smetany.
Co Vám budu psát..
Kalorická bomba..
Navrch ještě čokoládová poleva.
140 g smetany
200g čokolády
Ano,
měl to být ten nejčokoládovější cheesecake
a opravdu byl.
Jen ta sušenková vrstva se drobila,
ale asi se musí nechat uležet déle,
což se u nás nestalo,
protože ho chtěli již odpoledne ke kávičce.
A tady je vyfocen :o).
Krém byl úžasný
 nejčokoládovější a jemný


Všem moc chutnalo
a to je to hlavní..
Krásný nedělní podvečer Všem..
přeje 
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.