neděle 6. září 2015

STRUČNĚ

Je zima.
Venku na chalupě jen 8 °C, hrůza..
Asi mám nemoc jako mamka.
Manželova mamka dnes přišla s tím, že je asi nemocná.
Prý se jí chce pořád spát.
Chytla jsem to od ní?
Po obědě jsem usnula jako špalek..
Nekousla nás snad moucha tse-tse? Ta přeci tuto nemoc přenáší :o))..
...
Před chvílí jsme se vrátili domů..
Je tu líp..stupňů je alespoň 15...i tak pro mě, teplomilku nic moc..
Dokonce tu vysvitlo i sluníčko 
a svítí mi do oken, které mi jasně dávají najevo, 
že bych se na ně mohla vrhnout 
a umýt je..
Nevrhám se, 
asi zatáhnu žaluzky:o)..
..
Dala jsem si závazek,
tento týden vypulíruji celý byt..
...
Proboha, proč já si dávám závazky??
Už teď si to vyčítám!
...
Teď mě napadá, že zítra by ale pršet mohlo..
Mám jít hrát brannboll - liga učitelé x žáci..
že já se do něčeho takového hlásím..
bába stará bych měla raději doma odpočívat!
...
Bude mě všechno bolet 
a nesplním svůj závazek,
jelikož mě opět přepadne spavá nemoc..
ach jo!
Zase důkaz toho, že všechno souvisí se vším!
No nic..
Mějte se krásně, příjemný večer Všem!
Jdu na to!
Vaše Inka
----
( příspěvek 996 - pořád šance v mé zařijové GIVEAWAY :o) )

obrázek jsem použila z www.google.com 
díky...lépe bych to nevystihla:o)))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.