středa 30. září 2015

LETNÍ VÝMĚNA

nedovedete si představit,
jak dlouho mi trvalo
než jsem vymyslela,
co vytvořit na letní výměnu..
Chtěla jsem udělat něco, 
co by opravdu patřilo k létu
a co by se dalo i použít..
......
A protože dnes už Věruška balíček obdržela, 
tak mohu odtajnit to, co jsem vytvořila.
A světe div se,
nebyl to polštářek:o)).
...
K létu neodmyslitelně patří 
SLUNCE
a tak jsem nakonec namalovala hrnečky. 
A protože nevím, zda má Věruška raději čaj nebo kávu,
tak jsem nakreslila raději oba..
K tomu jsem uháčkovala sluníčko
jako klíčenku..


a protože k létu patří výlety, 
tak jsem ke sluníčkové klíčence přidala koženou botu.
Tu jsem sice sama nevytvořila,
ale k létu pochody patří, 
tak je tam!


a aby hrnečky ze zadní strany nebyly jen obyčejně prázdné,
tak jsem na jeden použila citát,
podle kterého se celý život snažím řídit
a  který učím i děti ve škole.
Mimochodem píšu ho do každého památníčku,
do kterého mám něco nakreslit!



a na druhém je pár obláčků, 
které ale mohou přinést dobrou náladu,



oba hrnečky jsou pěkně vypečené
a tudíž by měly vydržet.
Měly se péct na 180 ° C 90 minut
a já na ně zapomněla 
a pekly se skoro 3 hodiny..
Lekla jsem se, zda nebudou už celé černé..
naštěstí ne..
Jsou prostě jen pěkně vypečené:o))





A co mi dalo nejvíc práce?
Musím konstatovat, že bych snad dřív sbalila chlapa
než balíček pro Věrušku..
Chtěla jsem Vám tu hrůzu ukázat,
ale nechci prozrazovat Věruščinu adresu,
tak si představte krabici,
obalenou balícím papírem
a převázanou několika
motouzy..
A to vůbec není jasné,
že se to na poště neroztrhne..
Raději to pošlu jako křehké,
i když jsem to obalila do bublinkové "protistresové" folie.
........
Ani nevím,zda to mám napsat,
jaký jsem trdlo!
Když už jsem to konečně zabalila,
tak vedle balíčku ležel dopis pro Věrušku 
s přáním ¨
a průvodním textem.
Rozšmodrchat  ty provázky
by bylo nadlidské..
a tak Věru,
napíšu Ti extra jen pro Tebe!!
Věruška je mi souzená,
je to totiž už druhá výměna, kdy mi byla vylosována..
----
Nyní jsem se přihlásila 
do podzimní výměny
a už teď se mi honí hlavou, co udělat.
Něco,co by se líbilo,
co by se hodilo
a hned nevyhodilo:o))
...
Moc děkuji tímto i Radunce, která celou výměnu zorganizovala
a už se těším na podzimní..
Tentokrát Tě Věruško už nemám:o(..

..Mějte se moc krásně..
Inka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.