pátek 4. září 2015

VÍTEJTE ...

U SMAJLÍKŮ!
konečně jsem se dostala k tomu, abych nafotila svou třídu..
Ano, tak jako každý rok jsem stěhovala..
to je už můj rituál..
Znáte to:
"Změna je život!"
Letos jsme smajlíkovou třídou..a je to na ní znát..



také každý si dnes vyrobil svého vlastního smajlíka



Rozvíjíme svou čtenářskou dovednost..



Tady jsem se inspirovala u Monči z kopečku..
Týna, Vítek, Petra a Standa jsou už druhým rokem s námi..
díky:o) za ně..
Letos jsme přidali žebřík a čtenářský strom, kam budeme lepit listy s názvy přečtených knih.


inspiruji se také na Pinterestu.
pracovní listy o prázdninách..


jak jsme se měli ve druhé třídě ukazuje naše nástěnka..


pracujeme také ve skupinách..


a nezbytná moudra, připomenutí učiva..


sdělovali jsme si zážitky z prázdnin..

ve dvojicích, ve čtveřicích, pak ve větších skupinkách a nakonec víme všichni,
 jak jsme se měli a kde jsme byli :o)
Vypadá to, že nás je málo, ale nene..celkem je nás 26 a to je až až :o)..


ty kytičky jsou vlastně číselnou řadou od 0 do 100.
Každá kytička znázorňuje desítku.Na kolečkách mezi nimi jsou jednotlivé číslice.


pohled na prázdnou opuštěnou třídu..


a naše hodnotící metry, samozřejmě smajlíci...


Čeká nás celý školní rok..
Mnoho práce a mnoho úsilí,
vědět a znát víc,
ale s úsměvem to půjde skoro samo..
Vždyť jsme smajlíci, co mají úsměv na líci!
...
Nahlédli jste do mé třídy 
a snad se Vám u mě líbilo..
Přeji Vám krásný večer
a celý krásný víkend..
........
Vaše šance v soutěži u mě..
ZKUSTE ŠTĚSTÍ
a
klikněte 
I
......
Inka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.