čtvrtek 24. září 2015

BĚH V PARKU

naším zámeckým parkem se koná na naší škole každoročně
a já nechybím s foťákem na krku..
Běhám od startu k cíli 
a snažím se zachytit co nejvíc z atmosféry našich závodů.
Závodí žáci 1. - 5. ročníku
a hlavně ti nejmladší to berou 
opravdu hodně zodpovědně
a jdou do toho s plnou vervou!



došlo i na pády..





Musím napsat, že všechny děti obdivuji.
Závodily dobrovolně a rády.
Z mé třídy běželo rovnou 20 dětí.
Přiznávám, že já bych asi po prvním kole odpadla...
Děvčata běžela 600 m,
chlapci 800m
a starší rovný kilometr..
Mají můj obdiv( i ti poslední)!
Ti mají u mě velkou výhodu..
stíhám je vždycky vyfotit:o)!
Ti mezi prvními mi většinou rychle uběhnou 
a já nestíhám!
Tak zase za rok v parku!
...........

A ještě pár fotek z našeho krásného parku..


zadní strana zámku není ještě opravena, i tak má své kouzlo.



Dnes byl opravdu krásný den
Kdo by náhodou nevěděl někdo proč,
tak mám jednoduché vysvětlení.
Vyrazila jsem ráno opět v kabátě:o))!
Krásný večer,
běžcům zvlášť!
Vaše Inka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.