čtvrtek 3. září 2015

ZAREGISTROVALI JSTE TO?

Ano, je to pravda tento týden 
a asi ani příští týden nebyl a nebude 
KVĚTINOVÝ PONDĚLNÍ PŘÍSPĚVEK.
A jaký je důvod, problém?
Jeden jednoduchý,vlastně dva..
peníze a čas..
Hned vysvětlím..
Nejdříve čas..
Toho se nedostává, protože kdo zažil první týden ve škole, pochopí, 
kdo nezažil , možná nepochopí,
ale jezdím domů tak pozdě a vyčerpaná,
 že jít někam do polí cokoli utrhnout je pro mě nadlidské:o)!
..........
No a teď ty peníze..
To je tak :o)
V Americe se úžasně nakupuje 
a karta není nějak samoplnící se..
Navíc mi nechodily SMSky varující mě před mizícím účtem
a nakupovalo se tak krásně.
Navíc, kupodivu, V Americe mi manžel nikdy nezakazuje nic koupit, naopak:o)
a ty kufry se tak krásně plní :o).
A tak se stalo,
že když jsme se vrátili z dovolené
a já chtěla v obchodě platit,
tak najednou karta byla nějaká rozbitá!
Naštěstí jsem měla ještě nějakou českou hotovost v peněžence, 
tak jsem zaplatila a naivně si myslela, že se nějak spraví..
Nespravila:o)
Naopak hned v pondělí mi přišla SMS 
a v ní neuvěřitelná skutečnost:
Na účtě je pouho pouhých 177,- Kč.
Chápete to?
Já ne:o)
Přiznání je hrozné, já utratila celou svou výplatu během 4 dní..
( ty platy ve školství jsou tedy pěkně malé :o((() :o).
No a tak mi nezbylo nic jiného,
než stát se závislou na manželově peněžence..
No a když on teď nás živí a platí,
tak jděte do obchodu a rvěte si do košíku květiny..
A že kolem nich chodím smutně
( dnes tam byly tak krásné růže - řekla jsem si, že by jim zvadly hned hlavičky- to abych se uchlácholila :o)).
Já to prostě vydržím!
Budu se koukat z okna.
Představte si, že před domem vykvetla magnolie.
Tak když ne vlastní z vázy,
tak jsem vám nafotila cizí na trávě:o).
Mějte krásný den 
a kdo ještě nezkusil u mě štěstí má možnost 
Vaše chudá
Inka
:o))





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.