sobota 20. února 2016

BÁSNIČKOVÁNÍ

už od dětství miluji rýmy!
Nadpis napovídá, že se nejedná o virové onemocnění,
ale o rýmy v básničkách.
Občas mě popadne múza
a když mám po ruce papír,
tak moje básnička objeví světlo světa.
A protože jsem před 2 lety založila tento blog,
o něco později jsem založila blog s mými básničkami.
Třeba se někomu budou líbit
a něco po mně jednou zbyde :o).
....
a tady je dnešní ochutnávka,
která souvisí vlastně s mým příspěvkem,
 který jsem psala


ŠPRÝMY ZIMYZIMA SI Z NÁS DĚLÁ ŠPRÝMY,NEZBAVÍM SE ASI RÝMY.SAMÉ BLÁTO, ŽÁDNÝ SNÍHJÁ CHCI JEZDIT NA SANÍCH.

VZÍT SI LYŽE, LYŽÁKY,PROŽÍT SKVĚLE "JARŇÁKY".MOC SE TO VŠAK NEDAŘÍ,POČASÍ JAK V PŘEDJAŘÍ.

CHVILKU SNÍŽEK, DÉŠŤ HO STŘÍDÁ,VICHŘICE SE K TOMU PŘIDÁ,MÍSTO SNĚHU BLÁTO.KDY NASNĚŽÍ, TÁTO?

LYŽE, SÁŇKY DOMA LEŽÍA MĚ TO MOC MRZÍ.MILÁ ZIMO, STĚŽUJI SI,PROSÍM, NASNĚŽ BRZY!

Všechny ostatní moje básničky najdete
Krásný večer,
pěkný čas,
zítra tady budu zas!
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.