úterý 2. února 2016

ÚNOR

ve znamení srdcí..
Možná jste si už včera všimli, že tác pod kytkou byl ve tvaru srdce..
A já se rozhodla,
že každý den
až do 14. února bude srdíčkový..
Dnes srdíčka šitá z filcu..




Teď proberu můj zdravotní stav:o)..
Z nosu mi teče nekontrolovatelně...
Papírové kapesníky přetékají z koše jak ve škole, tak i doma.
( a to mám velké koše).
Látkový kapesník by se jistě dal ždímat..
( tedy pokud by to někdo chtěl dělat:o))..
Po práci hned do postele..
( v 17 hodin)
Představa, že si budu číst..
( po pár řádcích mi neteče jen z nosu, ale i z očí)
To nebyl dobrý nápad!
Tak snad jen čaj, zázvor, citron a med..
a teplo..
a klid..
a ticho..
( jak to píšu, tak mi to přijde až děsivé...
myslím, že toho si člověk užije jednou hooodně..
takže ruším ticho..
( klidně může řvát z obýváku televize a z ní nějaký hokejový zápas:o)..)
.......
Vy se mějte krásně 
a pohodově!
A hlavně Vám přeji,
abyste v obchodě nepotkaly ženskou,
která si u pokladny hned 2x ( aniž by chtěla) kýchne
a ač si dá ruce před ústa,
tak proud bacilů roznese všude kolem!
Tímto se moc omlouvám těm,
kteří stáli za mnou a přede mnou!
( já ale do práce nutně musím, zítra mě tam čeká kontrola
a nikdo jiný ( znáte to) by tam místo mně být nemohl..)
ach jo!
( a jíst taky musíme - proto v tom obchodě)
Naštěstí mám ve škole imunní děti
( teď to nezakřiknout!)
Nikdo nechybí!
...
:o))
Když o tom ale dovedu ještě takhle "vtipně" psát,
tak mi je OUKEJ
a né OUVEJ!
....
A TEĎ ZASE TA POSTEL!
Inka



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.