pondělí 22. února 2016

PONDĚLNÍ KVĚTINOVÝ

stále čekám..
je už skoro půl 11 
a ještě se pořádně nerozvily...
Tulipány, které jsem si dnes koupila.



a ještě vám ukážu šperk, který jsem si koupila


 Moc se mi líbí
a ještě víc jeho cena
Stál totiž 7 korun :o))
Zavítala jsem do obchodu, který se jmenuje vše za 50.
Různé korále byly v ceně 2 kusy za 50.
I za 25 korun by se mi líbil.
Paní u pokladny mi odečetla nějakou slevu, kterou ten den měli 
a tak jsem si odnášela šperk + čelenku pro Aničku za 15 korun.
Přiznám se, že kdybych tak moc nepospíchala pro Aničku na gymnastiku, 
že bych se určitě ještě po nějakých pokladech poohlídla.


Tak a teď už Vám popřeji krásnou dobrou noc.
Myslím, že většina už spí..
Mně se právě dopekly řezy pro Péťu na poradu.
Slibované "podklady" 
:o)
Krásné sny..
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.