neděle 14. února 2016

VALENTÝN

u nás nezačal vůbec láskyplně,
protože ten sen, který se mi zdál, mu dlouho nezapomenu!
Tak si představte,
lyžujeme
a na sjezdovce nějaká mladá
( teď už to vím přesně, 18 letá)
pipinka :o)
úmyslně spadne( jak jinak, že?)
A můj milovaný, jede na pomoc
( jak jinak, že? :o)
Zraněný kotník rozhodně už neopravňuje k další jízdě
a tak můj muž ( hrdina!)
sváží děvče ze svahu a mizí mi z očí..
Lyžuji dál a manžel stále nikde...
a pak ani nevím jak se mi sen přetočí na plné obrátky
svedla ho 
a my si dělíme majetek:o))..
Tak rychlý děj jsem ani ve snu nečekala:o))))
Odcházím se vztyčenou hlavou :o)..
Pak se budím, respektive mě probudí manžel, který vstává..
Sen mi ještě rezonuje v hlavě
a tak se vrhám na manžela 
a mám chuť ho, prevíta:o)!, zbít!
☺☺☺☺☺
Samozřejmě se začne smát, když mu líčím,co mi vlastně provedl 
a hrdinovi to navíc dělá děsně dobře.
No, prostě mužskej! :o))
A jestli by prý po ránu nemohla být místo mě ta 18?
Chápete to?
A to mi prosím řekne, když je Valentýn
a já očekávám přinejlepším nějaké honosné dary,
při nejmenším, alespoň snídani do postele:o).
Snídaně se nekoná, dary nejsou.
ANO!
Jsem v realitě!
Konečně jsem se dočista probudila!
A tak Vám  Všem,
starým i mladým,
 zamilovaným a šťastným 
přeji krásný zamilovaný den..
Mně ho kazí ta vidina snu, 
to, že jsem nic nedostala
( teda s tím jsem počítala),
ale stejně ho pořád 
MILUJU
Inka

postcardiva postcard blog: Beautiful Frances BRUNDAGE VALENTINE Postcards:


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.