neděle 21. února 2016

NEDĚLE

jarní prázdniny jsou za námi.
Bilancuji...
Přivezla jsem si 3 knížky, z toho jednu rozečtenou.
Odvážím si 3 knížky z toho jednu rozečtenou z domova 
a 2 netknuté.
Přivezla jsem si tašku vlny,odvážím si tašku vlny.
Chtěla jsem udělat druhého mimoně.
Stihla jsem udělat tělo. 
V chalupě bylo vždy nádherně teploučko
=
spáleno neuvěřitelné množství dřeva.
...
Představovala jsem si, jak uklidím celou chalupu,
nepovedlo se.
Zato jsem si krásně zavařila a zapekla:o).
Manžel prohlásil, 
že příště raději do lázní než na chalupu:o)!
...
Zima se s námi chtěla rozloučit,
a tak od včerejšího odpoledne a celou noc krásně sněžilo.
Bylo zatím nejvíc sněhu za zimu./ tedy pokud jsme tu byli/.
Déšť chce však asi upozornit na to, že se vracíme do nížiny
a že se na něj máme připravit.
Od rána ukazuje co umí,
a tak prší a prší
a slibované sáňky opět zůstávají ležet.
...
Byl to hezký týden,
ale nevím, zda jsme dostatečně odpočinutí.
Už zítra mě čeká 26 mých " zlatíček".
...
Užijte si hezkou neděli,
mě dnes čeká ještě pečení na zítřek do práce
a na úterý chce syn opět " podklady" na poradu.
Takže si zapeču i doma:o)!
...

sníh byl konečně v souvislé pokrývce..


připraveno na bylinky



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.