úterý 23. února 2016

OVCE

NEBOLI OVEČKA SHAUN
 to původně měla být:o)..
moc se mi líbila na blogu
která je neskutečně šikovná,
 a tak jsem se ji snažila uháčkovat.
Jak se mi to zdálo jednoduché,
tak její kompletace mi dala zabrat
a připadá mi hooodně nedokonalá.
Ale nevadí,
vlastně musím napsat, 
že nedokonalost mám ráda,
asi i proto, že je mi vlastní!
Tak tady je má ovce.
Vlastně bychom neměli být všichni jako ovce.
Každý by měl být originál.
Moje tedy je..
Má nějakou větší hlavu.
Že by ovce , které to víc myslí?
Ovce s mozkem?
No každopádně jsem ji dala na krk rolničku, 
kdyby se chtěla ztratit!


Každopádně věřte tomu, co je pod ní napsáno :
Život je nádherný!
A nebuďme jako ovce:o)
A hlavně ať neskončíme nožkama nahoře jako ta moje:o)!


to snad raději rozebrat 
a začít znovu:o)!
A nezapomeňte 
Začít se dá vždycky a i líp!
Ve všem!


Tak já začínám háčkovat druhou..
snad lepší pokus:o)!
Dobrou noc
s mojí ovčí babičkou:o)
přeje
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.