úterý 28. února 2017

DOPRÁZDNINOVÁNO

Začnu větou, kterou mi napsala Bohunka v komentáři:
" Jak už psala Monika z kopečku, učitelské děti marodí jen o prázdninách!".
Ano, i učitelská vnoučata marodí také o prázdninách.
Jak rychle prázdniny začaly,
tak i skončily.
Začala marodka!
Vysoké horečky, noc, která mi dala vážně  dost zabrat.
Aničce bylo hodně špatně.
...
Dnes odpoledne jsme to vzdali
a vrátili se z chalupy zpátky.
Holčičky jsme v teplotách předali rodičům
a dohodli se, že budeme docházet hlídat,
aby si nemuseli brát paragraf tento týden,
protože ho budou potřebovat i příští.
Pupínků zatím není moc,
ale to se teprve asi projeví.
..
V noci , když jsem na chvíli usnula, se mi zdálo, že já i manžel jsme 
úplně " opupínkovaný". 
Tak se jen děsím, aby to nebyla pravda.

💓

...
Užijte si krásný poslední únorový večer!
Inka



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.