neděle 15. října 2017

JINÝ KAFE

Dneska je to opravdu jiný kafe.
Ve všem!
Včerejšek byl ve znamení bolesti, ležení, čajíčkování, spánku.
Zázvor, česnek a vypité čtyři hrnky Coldrexu udělalo své
a můj krk je o poznání lepší.
Spustila se mi rýma, takže to spíš vypadá na nějaký zánět hrtanu.
Určitě v léčbě budu dnes pokračovat
a zítra už budu jako rybička.
Jen nesmím přes den spát,
protože by to mohlo dopadnout jako dnes v noci, 
kdy jsem snad polovinu spánku prokoukala na strop,
kde jsem nic neviděla,
protože na chalupě je tma jako v ranci.
Ráno v půl 7 na mě padla únava a já nakonec spala až do 10 hodin.
Je půl 12 a mě by se snad chtělo spát znova.
....
Venku nádherně svítí sluníčko.
Láká to ven,
ale nebudu riskovat.
Nerada bych to, co se zlepšilo, pokoušela.


domeček osiřel



jablíčka jsou pro ptáčky







...
Manžel je pilný jako včelka.
Od včerejška dělá dřevo.



Na chalupě neumí vůbec odpočívat.
Já bych se taky nejraději viděla na zahradě
a přitom jsem schopná jen uvařit.
Jak ale píšete ve vašich krásných komentářích, za které moc děkuji,
tak všechno počká.
Zdraví máme jen jedno.
Škoda, že selže v momentě, kdy to člověk nechce nebo nejmíň potřebuje.
...
Ještě v pátek jsem před kolegyněmi ťukala na dřevo,
že mně ještě letos nic nebylo.
Bylo to v momentě, 
kdy si stěžovaly, že je bolí v krku.
Naše babička Máňa by řekla,
že jsem se asi rouhala anebo že mě někdo uřknul..
Dříve bylo na všechno vysvětlení.
Každopádně to byl rychlý nástup virózy.
Naštěstí cítím, že je na ústupu.
Kéž by ještě vydrželo to krásné počasí.
To hned musí být všem lépe.
Užijte si krásnou neděli.
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.