středa 11. října 2017

MINIDÁREK

tzv. na poslední chvíli..
Kamarádka, kolegyňka slavila své narozeniny,
kulaté narozeniny,
o kterých nechtěla ani slyšet.
Vypadá ale báječně a nikdo by jí určitě tento věk nehádal.
A já bych v tomto věku chtěla vypadat jako ona,
což nebudu,
protože naše Evička má postavu jako laňka.
Dárek byl finanční a já měla představu, 
jak penízky darovat.
Čas byl však nějak rychlejší 
a realizace se nezdařila.
Dostat jen korunky, což je fajn,
mi přišlo malinko neosobní
a tak jsem si včera malinko pohrála.
Měla jsem doma koupený nový obal na polštář
a to byl malý krok k tomu vyrobit malé polštářové přání.
Na polštář jsme se nakonec zezadu všichni podepsali.
Myslím, že udělal radost.


I kytička byla..


Eva nám připravila krásné občerstvení.
Samé dobroty
a jedna mě moc zaujala,
tak jsem si ji hned nafotila.
Krásná slaná kytice.
Super nápad!


Krásná inspirace..
...
Moc jsme si pochutnali.
...
Nějak jsem se ještě nenaučila fotit mobilem..
Mějte se moc krásně a děkuji, že se mnou soucítíte..:o)
Snad se to zlepší.
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.