pátek 13. října 2017

NÁKUPY

O prázdninách jsem si užívala chalupy 
a tak trochu trpěla abstinenčními příznaky
amerického nakupování.
Jelikož jsem byla na chalupě,
tak jsem se na nákupy nedostala,
ale díky připojení na netu jsem mohla kdykoli navštívit internetové e-shopy.
Což jsem také činila.
Nyní sklízím plody,
protože některé objednávky byly na dobu 6 až 8 týdnů 
a mně postupně docházejí balíčky.
( manželovy trpělivost:o)).
Často si už ani nepamatuji, cože mi má dorazit.
Bývám mile i nemile překvapena.
Dnes budu psát o tom mile..
Takže co jsem si to vlastně o prázdninách nadělila.
Malý stoleček, který se mi krásně hodí do obýváku.
Na něj domeček na květiny
a ještě z drátěného programu mísu.
Domeček na svíčku z keramiky
( jako bych jich neměla už dost:o)
Velkou cívku s provázkem a nůžkami jsem si koupila u nás v květinářství.
Byla to láska na první pohled.
A tak jsem koupila hned dvě.
Jednu jako dárek pro kamarádku.
Určitě udělá radost, neboť je stejně" ujetá" jako já!







Příště napíši o tom nemilém,
ale nakonec přes to všechno úžasném nákupu..
...
Jsem na chalupě 
a je tu nádherně.
Po cestě jsem se nemohla vynadívat na oblohu, která doslova čarovala.
Do toho nádherně barevné stromy kolem cest.
Doufám, že ta dnešní slunečná krása ještě vydrží 
a my všichni si užijeme krásný podzimní víkend.
Mějte se krásně a užívejte.
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.