úterý 24. října 2017

SLADKOKYSELE

O víkendu jsem se vážně nenudila.
Nejdříve jsem nakrájela 2 ohromné hlávky zelí,
papriky červené i bílé, cibuli - u které jsem si krásně poplakala.
Naskládala jsem vše do sklenic
a připravila nálev.
Nálev dělám z Deka.
Dochucuji podle sebe,
sladkokysele.
Do každé sklenice přidám lžíci olivového oleje.
Škoda, že jsem neměla jidášovo ucho,
protože pak už by salát byl úplně jako v mladoboleslavské Číně.
Letos jsem ho dělala o prázdninách poprvé 
a hned zmizel.
Nyní  je to už třetí dávka.
Tentokrát pořádná.
Jednu malou změnu jsem tentokrát udělala,
přidala jsem červenou cibuli
a nálev se zbarvil dorůžova.
Zapomněla jsem napsat, 
že jsem vše sterilizovala.
V troubě:o).




20 velkých sklenic a asi 5 malých.
Jsem zvědavá, jak dlouho nám vydrží.
Mějte se prímově
a spíš sladce
než kysele.
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.