sobota 21. října 2017

ZPÁTKY NA KONCERT

V tomto příspěvku se ještě vrátím na koncert.
Já byla poprvé v O2 Aréně.
Netušila jsem jak je to veliké
a hlavně vysoké.
Lístky, které jsme měli byly až skoro v nebi,
tudíž vážně nahoře
(asi 5 řad od střechy).
Přiznám se, že ač se výšek až tolik nebojím,
tak stoupání nahoru 
a následný pohled dolů mě děsil.
Docela dlouho mi trvalo než jsem si na ten pohled dolů zvykla.
To, že všichni dole byli jako mravenci jsem už psala.
Díky výšce jsem nešla ani na záchod:o).
Naštěstí jsem nepotřebovala akutně.



...
Když už jsem se jakžtakž zaklimatizovala,
tak jsem uviděla paní asi v mém věku,
jak se s děsem v očích doslova hrabe nahoru.
Její manžel šel napřed a já viděla, že oni mají sedadla opravdu až úplně nahoře.
Paní asi 10 schodů pod námi doslova zkolabovala.
Tiše hlesla: " To nedám!"
Bylo mi jí upřímně líto 
a snažila jsem se jí podpořit, že to zvládne.
Paní brečela, ale zároveň se smála,
byl to takový malý stupeň hysterie.
Do toho říkala:
" A to jedeme z Moravy, 3 x 50 minut čekání na D1
a teď tohle! Jurko, cos mi to udělal!!!!"
Pochopila jsem, že jakýsi Jurka z Moravy jim koupil lístky..
Ve velkém zoufalství se paní doplazila nahoru.
Pevně si stoupla a byla zády otočená k hale
a byla rozhodnutá se vůbec nepodívat dolů.
Ostatně mně ten pohled také nedělal zrovna dobře .
To, co mi je dodnes velikou záhadou je to, 
že když jsem se asi po 5 minutách otočila,
abych zjistila, že paní už v klidu sedí ,
tak zmizela.
I se svým mužem.
Prostě tam nebyli a určitě nešli dolů
(alespoň ne naší stranou).
Snad se mi jen nezdála!
...
Já jsem hned s první písničkou zapomněla na výšku
a zpáteční cesta po schodech dolů mi vůbec nepřišla nenormální.
Jarek zpíval po celou dobu bez přestávky
a tak mě ani nenapadlo jít na ten záchod..
Domů jsme dorazili až ve čtvrt na 2 
a ráno jsem vstávala v půl 6.
Dnes jsem to dospala.
Jsme na chalupě, počasí je střídavé,
sluníčko x mraky,
ale i přesto, jak říká synův kamarád,
tak krása střídá nádheru.
Zítra přidám fotky té nádhery a krásy.
...
Mějte se moc krásně,
užijte si sobotní večer.
Já zase nakládám zelí :o)
a dělám poslední letošní mátové sirupy.
...
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.