pátek 16. února 2018

PROJEKT - BAREVNÝ TÝDEN

Naše škola se připojila k projektu Hrdá škola.
Součástí tohoto projektu jsou i pořádané akce.
Jednou a pro nás první z nich byl barevný týden.
Dříve jsme dělali také barevné dny na škole,
ale ne v takhle velikém rozsahu.
...
Předem byly dané barvy.
Pondělí bylo červené.

byl den před Valentýnem
a ta barva k tomu doslova vyzývala:o)
...
Úterý bylo žluté.
No, co by vás okamžitě napadlo:o)


Středa byla modrá..
ke sluníčku patří přece mrak..
A ač bychom všem přáli nebe bez mráčků,
tak ten nej...mrak byl u nás.


Čtvrtek byl černý.
Původně připravená forma focení
- měl být zámek,
nebyla.
Přituhlo!
Zima nás připoutala uvnitř.
Na naší škole je 450 dětí.
Dostaňte tolik dětí na jednu chodbu..
Navíc černá je pro ně oblíbená
a tak se účastnilo opravdu hodně moc dětí.
Rozhodně všechny vidět nebylo.
Já balancovala na vratkých štaflích
a snažila jsem se je vyfotit.
Posílají vám svá srdíčka.


Jednu kolegyni napadlo,
že by se děti mohly ohnout, aby byla vidět jen černá trička.
Připadala jsem si okamžitě jako když učím v muslimské škole:o).
To nebyl zrovna nejlepší nápad:o)


Dnešní den byl duhový.
Mělo se jednat o co nejvíce barev.
Samozřejmě, že se celé akce zúčastňovali také učitelé.
Tak dlouho jsem snad ještě nikdy nestála u své skříně.
Ono je dost těžké vybrat co nejvíc barevných kousků. 
To byla taková hromada nevkusu.
Modré stínované tričko,
zelená květovaná sukně,
oranžový svetr, 
fialové punčocháče,
barevné korále,
žluto béžový puntíkatý šátek..
No co vám budu povídat..
Hrůza.
Celý den jsem se modlila,
aby mě nikdo nenavštívil.
Mimochodem jsem i švindlovala,
protože jsem si vzala modré kalhoty
a převlíkla se.
Tak moc jsem se styděla,
vypadala jsem totiž příšerně.
Děti vypadaly podstatně lépe:o).


Celou akci jsme si užili,
jen by příště mohlo být lepší počasí.
To bychom se vyřádili daleko víc.
Takhle jsme vyběhli ven,
blik- fotka 
a honem zpátky.
...
Kdo by si myslel, že jsme se neučili,
tak se plete.
Focení probíhalo o 1. přestávce 
a během 5 minut jsme se stihli vrátit do lavic:o).
Byla to šup, šup akce:o).
Přestože se děti neulily,
tak byly nadšené..
Možná i tím, že jsme to pojali celoškolně,
tak to celou akci umocnilo.
Znovu jsme si potvrdili,
že jsme jeden velký tým.



Vám přeji krásný víkend
a pusťte si barvy do svého života:o).
Inka
💓




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.