sobota 24. února 2018

ČEŠI DO TOHO

Páteční přestávka na naší škole
byla ve znamení olympiády.
Vždyť už zítra skončí.
Moc jsme drželi palce hokejistům, 
hlavně Vojtovi Mozíkovi,
který byl naším žákem,
ale i Ester Ledecké.
Ester je úžasná a dokázala skoro nemožné!
Moc jí přejeme dvě zlaté!
...
Hokejistům se to snad  podaří příště.
Škoda, na bramborovou medaili se dobře asi nevzpomíná.
...
My jsme si fandění krásně užili!
Zase jsme měli možnost dokázat,
 že jsme jeden velký tým!



nevím, zda půjde video přehrát:o)



..
My měli dnes jít na ples.
Moc jsem se těšila,
protože nejenže zpívá moje dcera,
ale je i v místě, kde jsem se narodila.
Ráno se společně se mnou ve mně probudila zvýšená teplota.
37,8°C
a aby to nebylo málo,
tak ještě k ní velký kašel.
..
No a máme po plese.
Své šaty zase můžu uložit do skříně,
protože bych to prostě dneska nedala,
Bolí mě celý člověk
a postel je dnes mým nejmilejším místem.
..
Tak si užijte příjemný, slunečný,
i když mrazivý den.
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.