středa 14. února 2018

VALENTÝN

Těsně před osmou večerní jsem se vrátila z Prahy 
ze školení.
Náročný den
a šíleně mě bolí oči.
Byla jsem si koupit umělé slzy.
Asi málo pláču či co:o)).
Jinak jsem psala, že Valentýna nijak neslavíme.
Manžel mi hned po příjezdu oznámil,
že právě ve zprávách říkali,
že kytky byly zdraženy o 700 %.
To je dostatečný důvod mi žádnou nekoupit
ani zítra k svátku, že:o)))?
Nijak na tom nelpím,
koupím si ji klidně sama.
Však já si radost dokážu udělat.
Poštou jsem dostala poukázky do Douglasu,
tak jsem si hned udělala radost.
Voním až k Vám?:o))
Udělal mi ale velkou radost,
protože krásně vyčistil koženou sedačku.
Proboha, proč já toužila mít bílou sedačku!
To byla ale blbost!
Valentýnská radost je na místě..
sedačka jako nová!

Dnes ale ještě něco valentýnského..





 Cpát se večer sladkým?
No fuj!
Když je ale ten Valentýn:o)..
a zítra svátek.
..
Mějte krásný večer
a zítra si užijte pěkný čtvrtek.
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.