středa 21. února 2018

HOKEJOVĚ

Nevím jak vy,
ale já sleduji hokej na olympiádě
letos velmi bedlivě.
Už proto, že je tam můj žák 
Vojta Mozík, o kterém jsem psala
TADY

zdroj Google



Dnes jsem snad ani nedýchala,
když byl na poslední minutu poslán 
na trestnou lavici..
Jak já se bála, 
aby v tu chvíli nepadl gól
a veškerá Vojtova snaha
nepřišla vniveč.
Přitom je pořád v první pětce
a jde mu to skvěle!
..
Naštěstí to dopadlo výborně
a radovali jsme se z vítězství..
..
Jak moc bych si přála,
aby se Vojta dostal na stupně nejvyšší.
Celá škola mu držíme palce.

zdroj Google


Přiznám se, že já nikdy takhle palce ještě nedržela:o))
Přes sport a hlavně hokej je u nás v rodině především
můj manžel a syn.
Vám přeji krásný večer
a užívejte prima dny.
PS: Mrazí, ale je sluníčkově!
🌞

Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.