sobota 17. února 2018

SBÍRKA KABELEK

Již druhým rokem spolupracujeme s organizací ME-TO-DĚ-J
Mezi tolika dětmi jediný.
Jedná se o organizaci, která vznikla na pomoc rodinám pacientů s metabolickým a jiným vzácným onemocněním.

Za tzv. „rare disease“ je považována nemoc, která postihne méně než 5 pacientů z 10.000, na světě je dosud známo 6.000 – 8.000 takových onemocnění – většina z nich je dána geneticky. Bývají nevyléčitelné a často i život ohrožující, včasná diagnóza a vhodná péče však mohou kvalitu a délku života výrazně ovlivnit.
Spolek METODĚJ (dříve Občanské sdružení METODĚJ) se zaměřuje zejména na podporu dětí s metabolickým a jiným vzácným onemocněním, jejich rodin, metabolické jednotky Kliniky dětského a dorostového lékařství Všeobecné fakultní nemocnice v Praze a 1. Lékařské fakulty Univerzity Karlovy, ambulance Ústavu dědičných metabolických poruch a dalších institucí pečujících o nevyléčitelně nemocné děti.
Vloni jsme uspořádali sbírku plyšáků a letos jsme se pokusili přispět kabelkami na podporu jejich kabelkového festivalu.¨
Když jsme sbírku na škole vyhlašovali,tak jsem vůbec netušila,kolik kabelek se během 10 dnů dá dohromady.Tímto moc děkuji Všem, kteří se na sbírce podíleli.Veliký dík rodičům, především maminkám,které se podělily o moc hezké kabelky a věnovaly je na dobrou věc. Kabelky jsem nepočítala, ale určitě jich bylo kolem stovky.


Děti je zabalily a předaly spolu se mnou.
Musím napsat, že nás těší radost, kterou můžeme dělat.
I já jsem byla ale mile obdarována.
Dostala jsem krásnou kytičku.
Ten den jsem měla totiž svátek 
a přiznám se, že mě moc potěšila.
A ač byl u nás právě na škole černý den,
tak tohle byla určitě jeho velmi světlá chvilka.
Kytičku mi předával jeden z rodičů a člen spolku ME-TO-DĚ-J.


Určitě zase nějakou dobrou věc podpoříme.
Sbíráme také víčka
a pravidelně odevzdáváme.
...
Mějte krásnou sobotu.
Mě dnes čeká cirkus:o)!
Inka
💓



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.