pondělí 19. února 2018

PONDĚLNÍ KVĚTINOVÝ

Dnešní pondělí je dalším květinovým.
Tentokrát by to byl hřích 
a hýření penězi,
kdybych si kytku kupovala pro sebe.
Mám totiž od svého svátku stále krásné tři 
a vázu už vlastně žádnou prázdnou.
Přesto jsem byla v květinářství.
A odnesla kytky rovnou dvě.
Zítra má moje kamarádka , kolegyně krásné životní jubileum.
Musím napsat, že jí tak trochu závidím,
protože jí přiblížilo k důchodu.
Často si říkám, že bych vlastně letos, 
kdyby bylo kdysi...
tak bych také odcházela do důchodu.
Nyní si ještě 8 let počkám..
Jaké by to bylo?
Mám svou práci moc ráda,
ale přesto si dokážu představit,
že bych měla víc času  na rodinu, na své vnučky,
které jsou malé a já bych si jejich čas mohla užívat.
Takto díky povolání na ně nemám v týdnu moc času
a po tolika dětech ve škole, vlastně ani mnohdy sílu..
Ve všední dny se často cítím unavená.
Měla bych i víc času na sebe, manžela..
A díky svým koníčkům, ručním pracím, focení, psaní blogu,
bych se určitě nenudila.
...
Ještě si ale musím počkat.
Jen mě mrzí, že dětství vnuček nepočká.
Až půjdu do důchodu,
tak Aničce bude 16 a Emičce 13.
Čas prostě zastavit nejde. 
Bojím se, 
že pak už o babičku nebudou mít tolik zájem.
...
Úplně jsem odbočila od pondělních kytiček.
Jednu dáváme za školu,
ta je vždy objednaná v květinářství
nad kterým bydlím.
Protože má narozeniny kamarádka,
tak jsem jí nechala ještě jednu kytičku uvázat za sebe.
Malou, ale mně se moc líbí.
Snad udělá radost.



A tato je od všech kolegů a kolegyň..



Zítra kytičky předáme.
Kolegyňka si přála k narozeninám let balónem,
snad jsme jí  její vysněný sen splnili
nebo aspoň k němu přiblížili.
Přeji jí příznivý vítr,
slunečnou oblohu
a radost z dalšího bytí..
Vám přeji krásný pondělní večer.
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.