čtvrtek 22. března 2018

JARMAREČNÍ TVOŘENÍ

Dnes už proběhl náš velikonoční jarmark.
Myslím, že jediné,
co ho kazilo bylo počasí.
Psa by nevyhnal,
ale lidí přišlo docela hodně:o).
Zboží bylo taky moc
a skoro všechno se prodalo.
Celou krásnou atmosféru vám ukáži až zítra.
Dnes ještě pár výrobků,
které zdobily náš stánek.




v dělání hnízd jsem skoro profík..
umím i zahnízdit a i vejce jsou:o)..


jen netuším, zda z nich bude nějaký přírůstek




 









sladcí zajíčci




 k slepicím jsem přidělala ještě křídu.
Křídla ne:o).

další typ domečků


zajíčci na dveře



Dnes jsem si vzala foťák,
abych nafotila i výrobky od rodičů
a výrobky, které jsme vyráběli s dětmi.
A já zapomněla fotit, což mě je líto..
Až skoro na konci jarmarku jsem začala.
...
Vám přeji krásný večer
a já budu teď odpočívat:o)!
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.