neděle 18. března 2018

VĚNCE II.

tak dnes jsem ještě udělala další 4 věnce.
Jejich počet se rozrostl na osm.
Což je také koncové číslo.
Všechny jsem dělala 
z mých " květinových pondělků :o)"
Jakmile si koupím růže nebo jakoukoli jinou květinu,
která se dá usušit,
tak tak činím:o)..
Květy vždy odstřihnu,
usuším
a hodím do velké skleněné vázy.
Tam čekají celý další rok na jaro,
kdy z nich něco vytvořím.
Letos přibyla i hortenzie,
kterou jsem dostala od jedné maminky
ode mě ze třídy.
Takže pak stačilo koupit jen korpusy.
Koupila jsem vlastně ty nejobyčejnější slámové.
K tomu nějaké přízdoby
motýlky, zajíčky, ptáčky,
kropenatá vajíčka
a taky hlavně krajky,
které já vážně můžu..
Taky jsem si vyrobila pár kytiček z papírových krabic od vajec.
...
Co na věnci stojí asi nejvíce,
jsou náplně do tavných pistolí,
které vážně mizí velikou rychlostí..
( chtěla jsem napsat rychlostí blesku, ale to zas ne:o))
..
Mám radost, že jsem zužitkovala všechen materiál,
co jsem měla.
..
Kdo někdy tvořil se sušenými rostlinami,
tak mi dá jistě za pravdu,
že slovo nepořádek,
je jen velmi slabý odvar.
Prostě konečně jsem dnes uklidila bordel
a mohu si už jen tak něco dotvářet.
Třeba vajíčka,
která děti pomocí škrobu oplácaly natrhanými lístky
ze staré omšelé knihy.
Nedovedete si představit, jak jsou uvědomělé.
Pořád jsem odpovídala na dotazy,
proč ničíme tu starou knihu
a trhám z ní listy.
To, že jsem ji zachránila z kontejneru na sběr papíru
a dávám jí nový ( sice úplně jiný) život,
je tak trochu uklidnilo.
Vajíčka jsme poté přetřeli klovatinou.
..
Mě čeká jejich dozdobení..
jak jinak než krajkou 
a nějakými dřevěnými motivy.
...
Čeká na mě taky ještě asi dalších 15 zajíčků, kteří potřebují uši.
To klubko z té Normy,
je vážně nekonečné..
Už mám těch zajíců 22 a ještě určitě na takových 5 zbude.
Dětem se moc líbí,
tak snad každý zajíček najde svého nového páníčka:o).
..
Jsem zvědavá, zda na řadu přijde i pletivo, 
které jsem si přivezla z chalupy.
Viděla jsem na Pinterestu takové krásné poklopy z pletiva
a určitě bych je chtěla vyzkoušet.
...
No jo, ale já ještě musím do OBI,
kde jsem si nechala nařezat 10 desek na slepice.
Ty jsou potřeba ještě vyřezat a natřít.
...
Myslím, že se do čtvrtka nudit nebudu:o).
..
Když ono mě to tak baví.
( možná naopak mám strach, 
co pak budu tvořit,
až žádný jarmark nebude..
že bych vyrážela na trhy?:o)
Myslím, že by mě to bavilo:o).
...
Vy si užijte krásnou neděli 
v pohodě a hlavně ve zdraví!
Inka
💓

VĚNEC Č.5




VĚNEC Č.6




VĚNEC Č.7
 






VĚNEC Č.8







Konec jarního sušeného věncování..
Mám tento styl přírodních věnců ráda.
...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.