pátek 9. března 2018

SLEPIČÍ

příspěvek
:o))
Dnes jsem byla fascinována slepicemi:o).
Dokonce jsem jim hodnou chvíli dala přednost 
před focením rozkošných vnuček.
Jenže těch mám plný foťák.
Za to slepic na mé SHD kartě opravdu moc není.
Jestli tam vůbec nějaká je :o).
Navíc kromě slepic se tam pýřil kohout.
..
Mezi focením jsem i pozorovala:o).
Připadala jsem si jako pěkný šmíral.
Prostě na kohouta přišlo jaro se vším všudy
a jal se oplodňovat jednu slepici za druhou:o).
To jsem nefotila!
Nejsem přece úchyl, že? 
:o)
Kohout si svůj slepičí harém pěkně hlídal.
Během chvíle jich vystřídal docela dost.
Jen ta černá se nedala.
Měla svou hlavu 
a tak se vždycky po něm tak podívala
a on, světe div se, 
nic si nedovolil.
Chce to se prostě nedat!
A ukázat, co si člověk myslí!
I slepice to umí!
( některá)
( jedna)
:o(



Toto je slepice, která umí říct NE.
( že by černá ovce?)
Taky jsem si všimla, že stála častěji opodál.


Myslím, že byla i terčem drbů a pomluv:o).
Každopádně jsem si to focení užila.
🐔
Samozřejmě, že jsem fotila i vnučky.
A víte, co je nejvíc dneska bavilo?
Houpání v síti
a  na houpačce:o)


Byl to jejich mořský koráb..
často se ale potápěl..
:o)

Emma trénuje na pomu.



Mějte krásnou sobotu..
Nás už  je zase plná chalupa.
:o)
Užívejte!
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.