sobota 31. března 2018

PEČU A PEČU..

Ač jsem se dozvěděla,
že se nemá v pátek péct,
tak jsem upekla..
K odpolední kávičce
jsem udělala štrúdl se švestkovými povidly.



A k  snídani mazanec..



Přiznám se, že je nafocen ze strany,
která vypadá skoro bezchybná a pěkná..
Z druhé strany se trochu rozjel..
ale i tak chutná..
Je málo sladký,
ale to nám vůbec nevadí..
Ještě se chystám na další pečení.
..
Peču vlastně moc ráda,
když je pro koho 
a když se to, co upeču sní.
...
Dnes je bílá sobota 
a já se upřímně děsím,
aby nebyla doslova.
O sluníčku si dnes můžeme nechat jen zdát
a schyluje se doufám jen k dešti.
...
A OPĚT PEČU
🍗
K obědu dnes peču husu.
Asi po deseti letech.
Při nákupu ji manžel zahlédl
a dostal chuť na husu.
Jeho děda prý vždycky říkal:
" Husa je nejlepší pták, za ní dám poslední hák!"
...
U pokladny se mi protočily panenky,
když se objevila cena 810 korun.
Naštěstí byl se mnou u pokladny manžel 
a hned zareagoval,
že na ní je cenovka 531 korun. 
Já se přiznám, že jsem si toho nevšimla.
Pokladní jen kroutila hlavou.
Pak jí poradila paní z vedlejší pokladny,
že na husu je speciální kód.
A tak je za cenu tak, jak měla být.
Byla velká!
Člověk by nevěřil,
 jak se taková potvora dokáže srazit:o)).
To ani moje sušička neumí.
( a že toho umí:o)..).
Je naplněna jablíčky
a snad bude i chutnat:o)




...
Užijte si krásnou " Bílou"sobotu
a mějte se pohodově!
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.