sobota 17. března 2018

POLŠTÁŘE I.

Dnešek je docela fajn den, možná už proto, že je sobota.
Na víkend jsme zůstali doma.
proč na hory, 
když je tu sněhu až až:o)..
Od rána jsem se vrhla na tvoření,
když zavolal syn,
že by přijeli na oběd..
Jenže na jaký? 
Nepočítala jsem s tím.
Nakonec jsme si dohodli společný oběd v restauraci.
Takže jsem nevařila vůbec 
a nechala se hostit.
Dokonce jsme ani s manželem nic neplatili,
prý za hlídání vnuček:o).
...
Odpoledne opět pokračuji ve tvoření..
Můj obývák už není obývákem,
ale dílnou.
Naštěstí jen do středy.
..
Dnes motám další zajíce,
ale také jsem se pustila do malování polštářů.
Tady je první ochutnávka.
Malovala jsem fixem na textil.
Dekorovala jsem pomocí látek.
Mám z nich radost..
Ještě musím dojít do Jysku,
abych koupila do všech výplně.
Zatím mám jen povlaky.
...
POLŠTÁŘ č.1



POLŠTÁŘ č.2



POLŠTÁŘ č.3




POLŠTÁŘ č.4




Zajíců není nikdy dost:o).
Však už jich u nás doma je:o).
Dělala jsem ještě další,
Ty ukážu v dalším příspěvku.
Mějte moc krásný sobotní večer.
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.