sobota 31. března 2018

PEČU A HÁČKUJU

Počasí je dnes nic moc..
proto mi ani tolik nevadí,
že jsem víc v kuchyni.
Odpoledne jsem ke kávičce udělala Pavlovu..


 máme rádi tuto dobrotu..
je lehká
a hlavně je v ní ovoce.
Šlehačka se mi nepodařila našlehat tak důkladně,
ale i tak to byla mňamka :o).


A moje háčkování?
Jak už jsem psala od zajíců k medvědům.
Zatoužilo se mi po uháčkování medvěda.
Vidím jich tolik krásných.
Ale jak to udělat,
když nesnáším dělat podle rozpisu?
( nesnáším to proto, protože z toho pořád neumím číst!)
Zkusila jsem to jen tak
a docela je z něj fešák!
Objednala jsem si vlnu MINK,
o které jsem již slyšela.
Netroškařila jsem a objednala jsem si hned na několik medvídků.
Na tohoto prvního medvídka jsem spotřebovala
3 klubka.
Radovala jsem se, jak bude celý vypadat.
Bohužel jsem zjistila, že jsem zapomněla z domova vzít černé klubko 
a očička.
Takže ho musím dodělat až doma.


Objednala jsem si také nové háčky
a hlavně jehly na vlnu.
Nádhera!
Už mi nedá práci žádné navlékání!


Emička si vybrala, že chce medvídka růžového.




Netušila jsem, že to bude takový krásný muchlací mazlíček.
Měří 40 centimetrů.
Ta vlna je úžasná.
Prostě medvídková !
...
Mějte se krásně
a já jdu na toho růžového :o).
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.