sobota 27. dubna 2019

OD ÚTERÝ DO SOBOTY

To snad není ani možný..
týden utekl jako voda
a já ,
téměř každodenní pisatelka blogu,
mám zase pořádný okno!
Tím nemyslím,
že bych po celý povelikonoční týden byla v lihu,
ale to,
že jsem nenapsala ani čárku.
..
Prostě jsem to nedala.
Hned v úterý pedagogická rada,
ve středu třídní schůzky.
To jsem přicházela domů až po 6 hodině..
Ve čtvrtek jsem sice nic neměla,
ale k psaní jsem se nějak nedostala
a včera jakbysmet...
Dnešní sobota byla pracovní doma.
To, co nestihnu přes týden 
nebo i přes víkendy, které trávíme na chalupě, 
doháním o víkendu, kdy jsme doma.
Těch ale moc není,
takže je pořád co dělat.
...
Týden začal vajíčkovou pomazánkou:o),
musela se zpracovat vajíčka:o)

Samozřejmě v týdnu nechyběla ani kytička..
Vykvetl velikonoční kaktus.
Koupila jsem si i růže
a radost jsem si udělala novými krásnými ubrousky z Tesca.



Počasí v týdnu nám přálo
a venku bylo krásně


S dětmi jsme oslavili Den Země
a v pátek jsme se vypravili do lesa.
Uklízeli jsme odpadky.
Řeknu vám, že by si kuřáci měli nosit pytlíky
na ty vajgly, kterých je všude šíleně moc.
Nebojte, každé dítě vyfasovalo nové rukavice
a teprve pak jsme se vrhli na sbírání ..
Kéž by to děti motivovalo
nezačít kouřit..


a tady na louce jsme už odpočívali po dobře vykonané práci.
Za dvě hodiny jsme nasbírali skoro 3 pytle odpadků.
Tak jsme alespoň malinko pomohli naší planetě.

Mějte se moc krásně 
a pokud kouříte,
noste pytlíky :o))))
anebo existují taky koše na odpadky.
( je mi ale naprosto jasné,
že tady pláču na špatném hrobě! )
...
Inka
💓


5 komentářů:

  1. Inko, krásně jsi shrnula týden. Ten kaktus je nádherný a ty růže mají moc pěknou barvu. Stíháš toho hodně. Já jsem dělala vajíčkový salát a ostatní vajíčka jsme měli ke koprovce. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  2. Ano,ano někdy ty dny proletí, že člověk neví ani jak. Růže máš tedy nádherné a aranžmá s ubrousky vypadá moc krásně. Kaktus se tedy předvedl!!! Doba, kdy naši synové vykoledovali spoustu vajíček ( cca 50-60 ks) už je u nás v nenávratnu, takže už nemám problém se zpracováním :-).
    Pohodovou neděli, Inko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Inko, náročný týden, ale plný zajímavých zážitků. Moc se mi líbí velikonoční kaktus, nikdy jsem ho asi neviděla kvést, jen ten vánoční. A těch květů co má, nádhera.
    Přeji hezkou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Inko, taky mi tenhle týden nějak rychle utekl, jak byl vlastně od den kratší (protože pondělí se jakoby počítalo k týdnu přecházejícímu). A ubrousky jsou krásné a velikonoční kaktus kvete úžasně (já ani netušila, že nějaký velikonoční kaktus je, znám jen vánoční)

    OdpovědětVymazat
  5. Inko, tohle byl hodně rychlý týden...
    Krásný kaktus i ubrousky, šikovné děti a skvělá učitelka!
    Přeji krásnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.