pátek 19. dubna 2019

VELIKONOČNÍ VÝZDOBA

doma
Moc nezdobím,
protože většinou trávíme o Velikonocích čas na chalupě.
Takže jen symbolicky,
aby se neřeklo.

Tohoto ptáčka jsem dostala od jedné úžasně šikovné maminky.
Je to už dávno.
Od ní jsem se naučila 
" udělat z prdu kuličku".
Ona vzala větve, 
zamotala 
a vznikl zázrak!
Neumím to tak jako ona,
ale jdu v jejích šlépějích.
Nic nevyhodím 
a všechno spotřebuji :o).


Koupila jsem si novou hortenzii,
která půjde na zahradu.
Ještě chvilku mi ale bude dělat radost doma.


Pryskyřníkům jsem opět neodolala
a ze sklepa jsem vytáhla svá madeirová vejce.
Ty mi daly tak zabrat, 
že bych je asi nikdy neprodala,
protože už se sama do nich asi nikdy nepustím.
Při vrtání jsem cítila zubní ordinaci
a obrušování zubů není nic moc.
Navíc ani zdobení voskem není mou silnou stránkou.



a ještě zaječí rodinka, 
kterou jsem před lety zachránila někde v sekáči.
Jsou to velcí ušáci
a je jim u mě o Velikonocích krásně.

Vám všem přeji krásné velikonoční svátky
a brzy napíšu z chalupy.
Je nádherně
a já si to hodlám pořádně užít!
Vaše Inka
💓

4 komentáře:

  1. Hezké Velikonoce i tobě. Výzdobu máš pěknou. A madeirová vejce - to je jedno velké ach. Nedivím se, že bys je neprodala.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkně sis to doma vyzdobila.
    Užij si svátky na chalupě co nejlépe!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Inko, krásně dekoruješ. Měj se pěkně a odpočiň si.

    OdpovědětVymazat
  4. No, na to, že si užíváš na chalupě - nádherně nazdobeno!
    Inko, měj krásnou velikonoční neděli, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.