neděle 7. dubna 2019

TÝDEN ZA NÁMI


moje milé čtenářky,
mrzí mě, že vás tak trochu zanedbávám,
ale já se činím.
...
Tento týden byl víc než hektický
a tu hektičnost a práci si já doma kompenzuji 
vyráběním.
jakmile přijdu pozdě domů,
chopím se nějaké práce pro mě zábavné
( tvoření na jarmark)
a vlastně si " hraju".
Tak trochu práce a úklid doma stojí,
ale já to zase doženu.
Jak říká manžel, 
když se u nás začne tvořit,
tak je to tu jak po boji !
No , ještě to komentuje větou,
že kdyby k nám přišel zloděj,
tak by si řekl,
že už tu byl někdo před ním.
Manžel je děsně "vtipnej"!
Navíc stále nechápe,
proč to dělám pro třídu,
když z toho nic nemám.
Prý mi bude chodit prodávat na trhy..
Plán na důchod už tedy má.
Já celý podzim a zimu budu vyrábět na jarmarky
a on bude jezdit prodávat.
Má to hezky vymyšlené:o).


 šiju a zdobím i polštářky




VĚNEČKY Z USUŠENÝC RŮŽÍ



ozdobené plechovky


patchworková vajíčka






 vajíčka z tisku
ještě budou dozdobena




...
Tento týden se konal na škole zápis,
takže jsme ani na chalupu nejeli.

takto jsem měla na zápis připravenou třídu







Skončili jsme včera v poledne zapisováním.
Pak jsme si zašli s manželem na výborný oběd.
v peci nám ugrilovali výbornou krkovičku
...

Dnes jsme chtěli jet do Prahy,
ale manželovi není moc dobře,
tak výlet odložíme.
Asi ani Emičce nepůjdeme popřát k svátku,
což jsme také měli v plánu.
...
Neděli jsem pojala tedy jako pracovní.
Peru, uklízím 
a vymýšlím,
co všechno ještě vyrobit.
Mám na to ještě 8 dní. 
...

Doma už také velikonočně zdobím,
ale o tom snad raději až příště.
Mějte krásnou neděli
a užívejte!
Inka
💓

7 komentářů:

  1. Inko, ty jsi tak činorodá, to je neuvěřitelné. A k tomu všemu chodíš ještě do práce, máš můj obdiv. Umíš vůbec odpočívat? Ono i na té chalupě je stále práce dost, že?
    Krásné dekorace jsi vyrobila, určitě se budou líbit.
    Přeji klidnou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  2. No páni :)))) tak to se nedivím , že blog zanedbáváš. Tolik věcí a jedna hezčí než druhá.
    Tak krásný tvořivý finiš. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. No Ty tedy jedeš! Všechno je moc hezké a bude se to ve stánku vyjímat.
    Nezapomeň ale taky trochu odpočívat!!
    Měj se hezky a tvoření zdar!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. No to mi prozraď jak to stíháš... Jenom koukám, co všechno zvládneš. Já týden nemocná, tři dny na školení a o víkendu na chalupě, takže se obávám, že příští týden mne čeká jen řešení restů - doma i v práci. Tak jsem na to zvědavá.
    Tobě přeju hodně tvůrčího elánu a ať všechno naplánované na jarmark zvládneš.

    OdpovědětVymazat
  5. Inko, mohu jen smeknout! Manžel to má správně vymyšlené, ani v důchodu se nudit nebudeš!
    Tleskám výrobkům a přeji klidné pondělí! Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jak jinak než šikovné děvče. :-D A jak jsi pracovitá :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Inko, nádherně tvoříš. No, já netvořím, ale zase teď hodně píšu, takže u nás je to taky jak po boji. Tento příměr používáme taky a na rozdíl od tebe ještě uklizeno nemáme a dnes se uklízet nebude, páč se jede do Prahy na prohlídku. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.