čtvrtek 18. dubna 2019

VELIKONOČNÍ JARMARK


nebývá na nádvoří školy,
ale na cestě před školou.
Neúčastní se ho všechny třídy.
Účast tříd na prodeji je čistě dobrovolná,
Kdo tvořil, tak i prodával.
Jak můžete vidět,
počasí nám mohl leckdo závidět.
Lidiček bylo spousta
a byli koupěchtiví :o)

Vím, že to zní asi nadutě,
ale já musím znovu a znovu napsat,
že naše škola patří určitě k jedněm z nejkrásnějších.
Náš zámek je krásně opravený
a je radost v takové budově učit.
Mám to tu moc ráda.
Park, prostředí, které jak já tvrdím,
tak i samo o sobě vychovává..

Zajíci před školou jsou od loňského roku.
Pan školník mi je nařezal 
a já je vybarvila.
Jsou to zajíci vítací!
:o)





Všichni si jarmark užili
a jak vidíte,
tak radost byla veliká:o)
...
Mějte krásný zelený čtvrtek..
Inka
💓


2 komentáře:

  1. Anonymní18/4/19 18:49

    JE RADOST SE NA TO DÍVAT - PŘEJI VŠEM KRÁSNÉ A POŽEHNANÉ SVÁTKY JARA. Z Jizerek zdraví Olina

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní akce, určitě jste si všichni jarmark užili. A škola na zámku - co víc si přát...
    Hezké Velikonoce

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.