čtvrtek 11. dubna 2019

VELIKONOČNÍ TVOŘENÍ

je u mě v plném proudu
a já vám moc děkuji za vaše krásné komentáře.
Mám radost, že se vám moje práce líbí.
Dělám ji vážně s láskou
a moc mě to baví.
je to můj veliký relax.
Včera a dnes další tvoření 
a dokončení mých představ.
Vzpomínáte, jak jsem si koupila 109 barevných přízí?
Tak jsem z malých klubíček udělala konečně věnec,
na který jsem se chystala.
Tady je!


a věnec z polystyrénových kuliček..
ufff..ten mi dal nejvíc zabrat!
a další můj projekt..
nápad na lapače snů z koupených krajek
za tu podhodnocenou cenu.


Včera jsem ještě udělala další tři,
ale ještě nejsou nafocené.
Kromě toho jsem se pustila do malovaných polštářků.
Nestíhám díky tomu psát blog.
Moc ale děkuji za vaše nahlédnutí,
za vaše krásná slova
a za to, že jste!
...
Dnes netvořím,
dnes mám sraz z VŠ.
Scházíme se skoro každé 3 měsíce
a vždy je to super!
..
Vám přeji také krásný večer!
Inka
💓




5 komentářů:

  1. Ty fakt snad vůbec nespíš. To je nějakých krásných výrobků!!!!!!
    Užij si sraz a měj pěkný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Inko, nad věncem s klubíčky moje pletařské srdce plesá :-)Krásná práce. P.

    OdpovědětVymazat
  3. Originální klubíčkový věnec....a ach ty lapače.
    Šikovné ruce a in nápady se nezapřou:-)))
    Měj se hezky. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Ten věnec z klubíček je originální nápad. A navíc se k tobě hodí :-) - mohla bys ho mít jako erb ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Inko, mohou zase a znovu jen a jen smeknout!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.