neděle 28. dubna 2019

JÁ SE VÁŽNĚ STYDÍM

při pročítání vašich blogů
začínám zjišťovat,
jak ten můj je vlastně přízemní.
Kytky, jídlo, sem tam nějaké tvoření..
Zrovna dneska jsem chtěla psát o skvělém obědě..
A pak si přečtu, 
tak krásné příspěvky 
o vašich cestách.
A já bych mohla tak maximálně napsat o dnešní cestě 
na silnici D10 do Prahy,
kde je zúžený provoz 
a každou chvíli můžete čekat,
že zastavíte
a budete čekat ve frontě aut..
Ano, jeli jsme dnes celá naše rodinka
za vánočním dárkem.
Každý rok dostáváme poukázku 
jak jinak než na jídlo:o)).
Někdo brouzdá po hradech,
my jíme! 



Vždyť říkám - přízemní..
Cestou tiše toužím zastavit se v botanické zahradě 
a nafotit si právě se rodící motýly.
Proboha, asi jsem se zbláznila.,
do 5 musíme být doma,
vždyť dávají hokej!
A je to!
Motýli se budou líhnout beze mě.
...
Oběd skvělý, zábava u stolu také..

moji dva mužští..
a jejich oblíbená žebra..
tak tento koktejl vůbec nebyl špatný..ale motýli by byli lepší:o)
mangový ..asi by chutnal i motýlům...

...
Nazpátek jedu zase s vnučkami.
Ráda se s nimi vmáčknu vzadu,
aby mi každá z jedné strany mohla řvát do ucha
anglické novodobé šlágry..
Zvlášť ten o lišce si užívají naplno!
Moje uši ač zvyklé na školní hluk dostávají pěkně zabrat :o).
Ať žijou lišky!
....
Ještě předtím jdeme do nákupního centra 
Nový Smíchov,
kde jsme v podzemí zaparkovali vůz.
V Novém Smíchově mi do smíchu není.
Ty lidi se snad zbláznili.
Nejsem zvyklá trávit svůj volný čas v nákupních centrech,
a tak mě překvapuje,
jak je všude plno.
Naštěstí se stavujeme jen ve třech obchodech
a máme dost.
Emičku s Aničkou obchody moc nezajímají..
Vlastně v jednom Emička popadla cosi kulatého,
a když to zmáčkla, 
tak to div neprasklo a z té síťky lezlo dalších asi 20 bublin.
Můj původní záměr,
udělat jí tou blbinou radost,
vzal za své,
když jsem se podívala na cedulku s cenou.
149 korun za to vážně nedám..
Emma evidentně po tom velmi touží,
ale má smůlu!
Pravda, žvýkačky, které jsem koupila se nadají jíst,
protože nikdo z nás neměl v životě v puse něco tak kyselého.
Tak to by vydržel málokdo!
Anička a Emička to nakonec vydrželi
a tak trochu jim to na zpáteční cestě zavřelo pusy.
Místo šíleně hlasitého zpěvu,
žvýkají a Emmička se vehementně snaží o vytvoření bubliny.
...
Odjíždíme z centra domů
a projíždíme dvěma velkými tunely..
tolik radosti holkám neudělal ani ten oběd.
Já oželím motýly
a frčíme domů.
Naštěstí jedeme plynule,
což nemohou napsat ti, 
co jeli obráceným směrem - do Prahy.
Před Prahou jsou hasiči 
a hasí automobil.
Nepříjemný pocit
a ta rostoucí kolona aut...nechtěla bych...
...
Doma už hrají hokej v plném proudu.
Manžel spokojeně sleduje
a já si čtu o bazilikách, židovských čtvrtích, Barceloně,
Pravčické bráně
a tiše tu sním..
Místo běhu, o kterém jsem četla u Večernice
si beru do ruky háček
a podle návodu Bandorky dělám už třetího žabáka.
Návod je v pořádku.
Každý můj žabák ale vypadá jinak :o)!
Někde u mě bude nějaká chyba!
...
A tak vám přeji krásný nový začátek týdne.
Už teď jsem zvědavá,
jak prožiju 1. máj..
Na hradě ani nikde na výletě to asi nebude :o(.
Možná půjdu běhat....
:o)
Inka
💓


16 komentářů:

  1. Inko, i když je tvůj příspěvek trochu povzdechnutí, bavila jsem se, jako ostatně u tebe vždycky. Pokud ti tedy nezávidím tvou tvořivost a pracovní nasazení... Ono až nám frnkneš za oceán, budeme koukat zase my!
    Měj pohodové pondělí, moc zdravím! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. HELENKO, ty jsi zlatá..jojo..zase frnknu...ale tak jako tady, tak i tam to bude zase skoro to samé :o)...ale už se těším..měj se moc krásně a díky za tvé návštěvy..já si dodnes hýčkám šálu od Tebe..Inka

      Vymazat
  2. Vůbec si nemyslím, že je obsah Tvého blogu přízemní. Je vtipně psaný, je o Tvé velké tvořivosti, je prostě o tom, co máš ráda a že je toho hodně !!!!
    Jo, že je každý žabák jiný? O tom to přeci je - každý je přeci originál. V tom je kouzlo ruční práce.
    Prima den, Inko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ty jsi taky zlato! Chcete mi udělat radost a děláte! A já díky Tobě mám ten prima den! Měj se krásně! Inka

      Vymazat
  3. Inko, tvůj blog není vůbec přízemní a chodit sem mne vážně baví :) Pořád je na co koukat a co obdivovat. Tak žádné splíny!! :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, další zlatíčko! Pokud Tě to u mě baví, tak si rozehnala veškeré mraky a o splínech už nemůže být ani řeč! Moc děkuji! Inka

      Vymazat
  4. Inko, mě tyhle "přízemní" blogy baví mnohem víc, než ty na propagaci a prodej různých věcí. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlo,díky moc! I nadále zůstanu " přízemním " blogem :o) a budu se snažit ti dělat i nadále radost..měj moc krásné dny! Inka

      Vymazat
  5. Inko, jídlo nepovažuju za přízemní. Dobré jídlo je jako hudba a rozhodně je to zážitek. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, dobrá :o) ! Beru zpátky...a sdílím názor o jídle! Vždyť nejen jídlo, ale i láska prochází žaludkem. Ale uznej, nějaký výlet by to asi chtělo, ne? :o)..Měj moc krásné dny. Inka

      Vymazat
    2. PS: A tiše ti závidím ty třešně :o))...Nevzdávej to a jdi do toho...líbat lze i pod třešňovými plody:o)..Plodná láska už to asi nebude, ale užít si to můžete!

      Vymazat
  6. Jak já si ráda počtu všechny tvé příspěvky a vůbec by mne nenapadlo, že jsou snad přízemní, to v žádném případě. Inko, to že chlap klíďo píďo vymění úžasný zážitek motýlí za přízemní hokej či fotbal, není nic neobvyklého! I když ten můj mužský klidně jo :o))), není zase až takový fanda (ale když sleduje, tak naplno a řve jak tur). Jenže v posledních letech ho docela musím "tahat" na výlety, procházky - hrozně pohodlní. Ale já jsem neodbytná! Přeci nesmíme zlenivět :o)).
    Jo, a dobrá bašta je také občas fajn zážitek.
    Měj krásné dny s úsměvem na rtech.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  7. Alenko, máš naprostou pravdu! Jsem na něj moc hodná, budu muset přitvrdit a z toho gauče ho násilím vytáhnout:o).Jen nevím,zda vyrazí zrovna právě tam, kam budu chtít já :o)...měj se moc krásně a užij si krásně první májové dny. Inka

    OdpovědětVymazat
  8. Inko, kdyby byly všechny blogy stejné, byla by to nuda. Ale proto, že každá píšeme o něčem jiném, tak nás baví nakukovat k ostatním. U někoho obdivuji tvoření, u někoho krásné fotky, spoustu cest, u někoho dalšího dar slova a schopnost rozesmát. Já nemám ani jedno... Jen doufám, že mám zas něco jiného, proč si ke mně lidi chodí číst ;-)
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
  9. A za co????
    Mě to u tebe moc baví.
    Motýly stihneš...končí 26.5.
    Byli jsme o víkendu s Lolinkou a moc se nám to líbilo.

    OdpovědětVymazat
  10. Inko, tvůj blog vůbec není přízemní, je tak inspirující a tvořivý. To já mám občas pocit, že jen cestuji a nic jiného nedělám. (Ale dělám, dle potřeby.) :o)
    A na dobré jídlo si také rádi zajdeme a vy jste teda měli samé dobroty. :o)
    Přeji krásný, prvomájový den. D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.