čtvrtek 18. února 2021

MOJI POMOCNÍCI

 tak trochu na ponouknutí Alenky, 

vám ukážu mé pomocníky z pracovny.

Nejdříve začnu s razidlem písmenek,

které používám už dlouho 

a hlavně často.

Cokoli potřebuji označit,

tak si vyrazím.

Zpočátku mi vadilo,

že chybí u písmen háčky,

ale už jsem si zvykla.

Kdyby měl někdo zájem o koupi,

tak může koupit i tady. 

Dymo štítkovač




a takto si všechno popisuji...


Kromě černé barvy pásky se dá pořídit i červená a modrá, zlatá, hnědá, růžová..
no prostě výběr barviček je veliký..



Co je fajn, tak že se dají do strojku koupit náplně
a hned po vyražení se dá proužek nalepit,
protože jedna strana je lepící.
Písmo není nijak zdobené,
ale mě se tato jednoduchost líbí.
Práce s ním je velmi snadní a  líbí se  i vnučkám, 
které se vyrazily svá jména na věci do školy.
Jak se vám líbí takto jednoduché popisky?
...
Zítra ukážu další vychytávku z mé pracovny. 
Mějte krásný den
a opatrujte se!
Inka
💓



6 komentářů:

  1. Inko, líbí a koukám, jak je strojek sofistikovaný :O) Mám doma stařičký, vůbec nevím, jestli by se dal rozchodit, vždycky jsme měli takovým štítkem označený zvonek a schránku.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Inko, máme ho doma taky, už letitý, ale stále funguje :) Jen mi tak dobře nedrží ty štítky, asi už má to lepidlo na spodní straně pásky to nejlepší za sebou :o)
    Ale třeba by nová páska šla i do toho našeho starého.
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý vychytávka. To ještě nemám :-). Budu přemýšlet !
    Hezký den, Inko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí, Inko. A moc. Obdivuji tvůj pořádek, vše máš nádherně zorganizované. Já jsem... velmi jemně řečeno chaotik :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za tip, mám ráda vše uspořádané v krabicích, šanonech, košíčkách a zatím jsem si vytvářela popisky z kartonu, tohle se mi líbí také. Juknu :-).
    Měj se hezky Inko.

    OdpovědětVymazat
  6. Manžel měl kdysi takový půjčený z práce, už ani nepamatuju, co jsme tím popisovali (možná mladýmu kdysi věci do školy ;-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.