čtvrtek 11. února 2021

ÚNOR BÍLÝ

 pole sílí...

a nejen pole...

to jen na úvod.

Dřepy- moje novoroční předsevzetí, vzaly za své v momentě,

kdy mě začalo bolet v kříži. 

A bolí fest!

I při chůzi, což je můj asi jediný pohyb,

ke kterému se občas donutím. 

Kde jsou ty časy, 

kdy jsem v práci během dopoledne 

nachodila mezi lavicemi 10 000 kroků

a kdy jsem během dne vyběhla 

někdy i dvacet poschodí.

Sice poschoďový dům máme,

ale nahoře máme taky zimu

a tak se raději držím dole.

....

O tom jsem ale tak úplně nechtěla psát.

Máme jarní prázdniny.

Jak už jsem psala, těšila jsem se na ně.

Bez dětí rozhodně nejsem,

máme naše milované vnučky.

V sobotu jsme odjeli všichni na chalupu.

Popravdě se mi moc nechtělo

a ani nevím proč.

Bylo tam božsky!

Teplo po celé chalupě,

venku jako v pohádce.

Všude sníh a další se sypal z oblohy.

O sluníčku si mohl člověk nechat jen zdát,

ale i tak bylo hezky.

Odpolední vycházky zakončené 

svařeným vínem

byly moc  prima.



Vnučky si užily sáňkování,

lyže letos bohužel nebudou...

Jeden den na nás dokonce vykouklo i sluníčko.

Ve středu odpoledne jsme jeli domů.

Tak jak se mi nechtělo tam,

tak o to víc se mi nechtělo zpátky.

Tak už to ale bývá :o).

...

V mobilu mám zase asi milión fotek..

( můj manžel říká, že chodím na procházky stejně jen proto,

abych mohla fotit :o). Něco na tom asi bude! :o))..)

Mějte krásný nadcházející víkend

a hlavně se opatrujte!

Inka

💓

Tak teď ty fotky :o)














Doma na nás čekala taková krása.
Vykvetl již potřetí amarylis.




Nebojte..fotek mám určitě minimálně na další dva příspěvky. 







8 komentářů:

  1. Inko, nádherné fotky, je vidět, že jste si to pospolu užili. Měj pohodové dny a ať je ti líp.

    OdpovědětVymazat
  2. Měli jste na chalupě krásný kus prázdnin. Zima nám letos zase po dlouhé době ukázala, jak umí být krásná. Alespoň z mého pohledu je :-).
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Krása v bílém❄️❄️❄️

    OdpovědětVymazat
  4. Inko, ta záda, to je nepříjemné. Už tak dlouho jsem nebyla cvičit ani na masáži, taky se trochu bojím...
    Jinak zima je letos úžasná, i když já si ji zatím užívám jen z okna. O víkendu dám snad menší procházku.
    Děkuji za ty krásné fotky a přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Zima je řádně bílá, mrazivá, krásná. Sáňky a boby jsou taky dobré, dětem je to možná fuk, hlavně, že jsou venku a mohou se vyřádit.
    Měla jsem období, kdy jsem se kvůli bolesti zad nemohla ani vysvléct z kalhot, chodila na rehabilitaci, dostala léky. Nu, nakonec to bylo psychického rázu, syn měl problémy ve vztahu a já si to nakládala na hřbet... Tak pozor na psychiku! :-)))
    Inko opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  6. Inko, máte hezkou chalupu na hezkém místě. A bílá zima je fajn.
    Ať dají záda pokoj

    OdpovědětVymazat
  7. Inko, krásná chaloupka i zimní záběry. Já to tak mívám taky - když se mi někam moc nechce, tak je to pak prima a obráceně. Hodně zdraví přeje Lenka

    OdpovědětVymazat
  8. Inko, prázdniny jsi si užila báječně. I když jsi měla vnučky, na určité úrovni si si krásně i odpočinula, vyčistila hlavu, dobila. Prima dny K.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.