neděle 14. února 2021

SVÁTEK A VALENTÝN

 přiznám se,

pořád nevím, zda tento svátek mám vzít na milost..

Proč?

Protože to je další svátek, 

který mi vzal můj svátek. 

No uznejte,

mít narozeniny na Silvestra,

kdy každý slaví konec roku

a mít svátek 15. února,

kdy den předtím se slaví Valentýn

a všechny kytky jsou mnohonásobně předražené..

no nemám smůlu?

:o)

Tak asi tak.

...

Manžela jsem donutila nafouknout alespoň balónek se srdíčky,

aby to u nás vypadalo jako na Valentýna:o).

Děti přišly na oběd a popřát.


Jiřina,

to jméno jsem nikdy neměla moc ráda..

Moje mamka do poslední chvíle chtěla Martinku,

taťka si ale přál, abych se jmenovala po mamce.

Když mi bylo asi 12,

tak jsem našla nádherný dopis,

který můj taťka psal mamce do porodnice

a ve kterém ji prosil, 

abych se jmenovala Jiřinka po ní,

že si to moc přeje.

Bylo to hodně emotivní, dojemné,

 mamka podlehla a taťkovo přání splnila:o).

Možná proto, že se mi to jméno moc nelíbilo,

mi začali rodiče říkat Inko , zkratka JiřInko.

Na co jsem ale opravdu pyšná,

tak na to,

že stejné jméno mají jiřiny. 

Květiny, které jsou nádherné

a které rok co rok sázím

a z kterých se těším.

Jsou krásné na záhoně i ve váze..

....

Tak a teď už jen užijte si 💓 valentýnsky a láskyplně dnešní večer.

Mějte se rádi 

a opatrujte se !

Jiřina

Inka

💓




Ještě bych na něco zapomněla..
Na včerejší procházce jsem na Jizeře uviděla srdce..
Kdo chce ten vidí, že? :o))

Vidíte ho? Je tam..
Jizera asi také oslavovala Valentýna 💓

11 komentářů:

  1. Tak všechno nejlepší a krásný valentýnský večer❤️❤️❤️

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší k svátku!
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní14/2/21 22:34

    Milé Jiřince Ince vše NEJ!!!!!!!!!! Zdraví Lu z Moravy

    OdpovědětVymazat
  4. Inko, všechno nejlepší k zítřejším svátku.

    OdpovědětVymazat
  5. Inko, to je tak krásné!!! Přeji ti to nej sváteční pondělí! krásný svátek!!!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní15/2/21 08:24

    Inko, taky mám pocit, že jsem ošizená, mám narozeniny den po Tvém svátku a to navíc společně s dcerou. A jak píšeš, květiny nehanebně předražené díky Valentýnu....Přeji Ti nádherný sváteční den plný pohody, slunce a dobré nálady. Olina z Jizerek

    OdpovědětVymazat
  7. Ať žijí Jiřinkové slavnosti😊

    OdpovědětVymazat
  8. Inko, přeji krásný svátek. J

    OdpovědětVymazat
  9. Přeji krásný svátek Inko, protože nás živých Jiřinek je u nás pomálu, Jiřka z ovy

    OdpovědětVymazat
  10. Inko, přeji ti krásný svátek.
    Můj manžel Valentýna vůbec nevzal na milost.

    OdpovědětVymazat
  11. Inko vše nejlepší k svátku. Nic si z toho nedělej, moje kamarádka se narodila na Štědrý den a ještě dostala jméno Eva. Říká, že tím celé dětství trpěla a byla šizená. Jiřiny kytičky mám moc ráda. Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.