pondělí 15. února 2021

PRÁCE A PRACOVNA

 Než začnu psát,

tak chci moc poděkovat všem,

kteří mi popřáli k svátku.

Děkuji!

💓

...

Zanedlouho to už bude skoro rok,

co pracuji s malými přestávkami z domova..

Už mockrát jsem psala, že není nad osobní kontakt s dětmi,

to ví ale každý 

a všichni mi jistě dají za pravdu.

Během toho roku ,

co jsem byla zavřená v pokojíčku,

kde jsem měla jen psací stůl,

 jsem postupně začala pokojíček měnit v pracovnu.

Mám tu svůj kout, kde se nyní cítím dobře 

a kde mám všechno po ruce.

Z toho jsem nadšená.

...

Během svého života jsem zjistila,

že je několik povolání,

která bych klidně a ráda dělala.

Dříve jsem si myslela,

že bych nikdy nemohla dělat nic jiného než učit. 

Od dětství jsem totiž toužila stát se učitelkou.

...

A jaká povolání bych klidně dělala?

Tak třeba - prodávala bych  v papírnictví.

Miluju všechno z čeho se tvoří,

miluju pastelky, barvičky, papíry.

Všechno mi tak krásně voní.

Zrovna tak mi ale voní i kabelky a boty.

Takže si dovedu představit, 

že prodávám kožené zboží.

( méně si dovedu představit, jak by se mi boty doma kupily:o))

a jak by mi ubývaly korunky:o)))

No a dál bych mohla prodávat květiny

a dárkové předměty, taky starožitnosti,

prostě všechno krásné. 

...

S tím papírnictvím souvisí tento příspěvek.

V mé pracovně je vše, co si člověk může přát.

Teda, co si přeji já..

a pořád tak nějak nemám dost.

Je to moje úchylka :o)).

Tak se pojďte do mého království podívat.


Moje poklady



krabičky plné strašně důležitých věcí


moje nezbytné maličkosti



to, co nejvíc využívám..


big shot


alba mých vnuček,
které pomalinku tvořím..
Nedávno jsem udělala jedno velké mamce k narozeninám..


Místo, odkud učím..
jak vidíte, tak dodržuji pitný režim :o).
Díky jednomu hodnému tatínkovi mám i další monitor,
který využívám při práci. 
Vidím tak děti, jak pracují i v době, 
kdy sdílím učivo. 
To je pro mě super,
chybí mi moc jejich přímá odezva.
Tak alespoň takto.


a to je můj koutek, kde se cítím dobře.
Ještě kdyby bylo tepleji :o))


a tady je vidět, 
že tu jsem ráda :o)!


Jak vidíte, pastelek, fixek není nikdy dost.


Doufám, že se vám návštěva u mě líbila.

Vnučkám se koutek taky zamlouvá,

můžou si tu malovat i tvořit.

Během jara si chci vytvořit ještě jeden koutek 

v prádelně.

Bude to šicí koutek. 

Chtěla bych mít pohromadě všechny látky,

vlny a potřeby na šití.

Taky vybalený šicí stroj,

abych kdykoli mohla sednout a šít.

( vždycky mě odradí,

že bych ho měla vytahovat a pak znovu uklízet.)

Doufám, že to nebude dlouho trvat ..

Teď ale stejně na šití nemám čas

a ani moc chuť.

..

Mějte krásný večer

a

opatrujte se!

Inka

💓


8 komentářů:

  1. Inko, udělala sis moc hezké pracovní prostředí, i když je mi jasné, že by si byla raději s dětmi ve třídě.
    S tím šitím to mám stejně, už jsem se nad tím taky několikrát zamýšleli...
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Inko, moc hezký pracovní kout. Já sice šicí koutek mám, kde nemusím nic uklízet, ale už delší dobu nemám na šití vůbec chuť. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  3. Není nad to mít svůj koutek. Já mám tzv.můj pokoj, kam je někdy lépe dveře zavřít, protože lad a sklad vypadá jinak :-). Ale právě ta výhoda je, že když mám něco rozpracovné, nemusím vše hned uklízet. Tak jsem musela kdysi, když jsme měli bytovku dva + jedna.
    Máš moc pěkný koutek.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný koutek Inko! Teda některé přístroje, které tam vidím, vůbec neznám a netuším na co jsou. Jen vidím černé pásky s textem na šanonech, takže si asi můžeš vytvářet cedulky? Klidně bych brala, kdyby si na blogu seznámila, nás neznalé, co máš za vychytávky.
    Já jsem si z pokoje mladšího syna v podkroví po jeho odstěhování také zařídila pracovnu. A jsem za ní moc ráda. Je velká, takže je tam i postel na přespání vnoučat, tam žehlím, přes zimu suším prádlo. Mám tam košíky s přízemi, látky, šicí stroj mohu nechat vytažený a nepořádek při práci nemusím uklízet. Je to paráda :-D.
    Opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  5. Praktická pracovní místnůstka, ale co naplat stát ve třídě před dětmi je o něčem jiném. Máš můj obdiv, jak to zvládáš! Ach, ty vůně papírnictví a obchodu s obuví... do dnes si je umím vybavit. Bohužel mám také hodně zboží z nich doma😉.

    OdpovědětVymazat
  6. Inko, pracovní koutek máš moc pěkný, obdivuji, jak máš všechno uspořádané. Já pracuji z domu s přestávkami skoros stejně dlouho jako ty a pořád je to takové provozorium. A držím palce, ať se ti podaří i realizace šicího koutku.

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní6/3/21 09:47

    Dobrý den paní Inko , prosím o radu jakou máte značku tiskárny té bílé co máte na stole , moc děkuji Jitka

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný pracovní koutek :-) . Líbí se mi, jak tam máte všechno barevné. Já miluju barvy, ale manžel moc ne, tak jsem si alespoň svoji pracovnu udělala barevně, aby se mi tu dobře pracovalo. Koupila jsem si dřevěné regály a do každého jsem si dala jinak barevné šanony :-) .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.