sobota 13. února 2021

VLOČKY

 hned na začátku musím napsat,

že jsem opravdu nevěděla,

jak snadno lze vyfotit sněhové vločky.

To, že je každá jiná, tak to vím,

ale že stačí mobil a svit sluníčka,

občas si lehnout do sněhu 

a pak už jen hledat ty správné vločky.

Inspirovala mě vlastně Věrka,

která jednu takovou fotku s vločkou zveřejnila

na svém blogu.

A tady jsou ty moje..

Vločky sněhu

- cítím něhu...

💓







🌞

Jakmile venku svítí sluníčko,

tak mi vůbec nevadí,

že venku mrzne až praští.

A to musím napsat,

že čím jsem starší,

tak tím méně mám zimu ráda.

Letos jsem ji ale vzala na milost,

protože ten sníh je

tááááák krásnej...:o)!¨

a tato krása mi přistála na bundě..




 

7 komentářů:

  1. Anonymní14/2/21 08:30

    krása, kam se člověk podívá - pokud tedy nemusí 2x a více krát denně odhazovat tu krásu z cesty od domu do garáže.....ale ano, souhlasím, letošní zima je nádherná a dlouho taková nebyla. Přeji z Jizerek krásný VALENTÝNSKÝ DEN.....Olina

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem za letošní zimu moc ráda. Tak to má být. Střídání ročních období a ne že konec roku a začátek nového splynou do určitého šedého zestejnění.
    Pěknou valentýnskou neděli, Inko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle jde vyfotit mobilem? Tak to bych nikdy neřekla. Jsou překrásné :)
    Jinak zima mi nevadí, tedy takovéhle. Zamrzlá, sněhová. Ale tu blátivou, šedou, tu nemusím vůbec. I když popravdě, léto mám mnohem raději :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Inko, krásné fotky, taky bych nevěřila, že jde o mobilovky. Já se dneska v lese ani o focení vloček nepokusila - a že jich tam bylo :D

    OdpovědětVymazat
  5. Drobná, křehká krása, která nás po tváři pohladí a rozplyne se...

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou naprosto dokonalé!
    Inko, tedy fotit jsem je ještě nezkoušela.
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.