středa 26. listopadu 2014

ADVENTNÍ KALENDÁŘ

Ne každý adventní kalendář musí být právě čokoládový..
I když já nejsem odpůrcem čokolády:o),
pleti prý až tak moc nesvědčí.
A tak jsem se tentokrát odměnila 
a v prosinci
 se budu s láskou 
a veškerou péčí opečovávat:o))
No řekněte, 
není to krásná odměna? 




....zvědavost mi nedala a odkryla jsem první políčko:),
ale ještě nenačala:o)




Konec roku je i koncem mého roku.
 Vždycky na Silvestra začíná pro mě tzv. Můj nový rok..
sice je vždycky o rok starší,¨
ale nesu to zatím statečně..
ale i díky tomu si dovolím koupit 
takovýto Advenťák:o)
Ve dvaceti by mě to asi nenapadlo..
Ano, stáří chce své:o)



A teď zjistím, jestli můj manžel čte můj blog:o)
O mém novém kalendáři totiž ještě neví:o))..
Mějte se krásně 
a pokud můžete, 
tak si udělejte také nějakou radost..
Občas to není k zahození:o)
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.