sobota 28. května 2016

KOSATCE

Včera jsem procházela kolem zdravotního střediska.
Na jedné straně silnice je záhon plný krásných kosatců.
Vždycky, když jsou rozkvetlé,
tak se musím smát,
protože se mi okamžitě vybaví několik let zpátky,
kdy jsem byla obdarována Milánkem,
žáčkem 1. třídy velikou kyticí právě takových krásných fialových kosatců.
Měla jsem velikou radost  do chvíle
než přišli z úřadu a oznámili mi, 
že žák z mé třídy doslova oškubal celý záhon před zdravotním střediskem:o)).
Musela jsem se zachovat jako učitelka
a dlouze jsem dětem vysvětlovala, že tohle se nedělá.
Ale Milánek byl první "muž",
který se kvůli mně dopustil nějakého" zločinu".
Bylo to pěkné kvítko,
ale měl mě moc rád
a já mám slabost na raubíře,
takže já jeho taky:o)!
..
Mějte krásnou víkendovou sobotu.
Já jsem smutná, že nemůžu být na chalupě.
nedá se nic dělat..
Jen se modlím, aby pršelo nebo aby sousedka se smilovala
a zalila mé kytičky.

Inka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.