čtvrtek 19. května 2016

NEPOSLOUCHÁM

jsem opravdu hrozný pacient..
Před 14 dny jsem byla na odstranění pihy.
Pan doktor mi řekl, že v případě bolesti mám druhý den přijít k jeho ženě
a pak na kontrolu.
Také řekl, že mám přijít za 14 dní na vyndání stehů
a že už budou výsledky z histologie.
Ten den byl právě dnes.
Jsem v čekárně 
a vyndám si papír z minulého ošetření 
a čtu 
- kontrola a převaz v pondělí-
A tak jsem zjistila, že jsem měla být už před 10 dny na převazu.
Ale já si to poctivě převazovala sama.
--
Přesto se mě pan doktor zeptal,
proč jsem nepřišla.
...
Jak mu vysvětlit, že prostě neposlouchám?
Jak vysvětlit, že jsem nejspíš hluchá?
Nebo jen diagnóza, že jsem učitelka a nemám čas?
...
Jak mají poslouchat žáci, když učitelky neposlouchají?
...
Doznávám se, prostě nečtu instrukce..a jsem ke svému zdraví nezodpovědná!
...
Tisíckrát si říkám, že se v tomto směru polepším
a tisíckrát to poruším, 
protože pořád je něco důležitějšího..
...
Ale  dnes mám velikou radost,
stehy jsou vyndány
a hlavně výsledky jsou v pořádku.
....
Udělala jsem něco pro své zdraví.
Ukázala jsem panu doktorovi další bulku pod kolenem.
Styděla jsem se když se ptal, jak dlouho ji tam mám.
Ono 6 let je dost dlouhá doba, že?
Ale na podzim mám přijít.
Odstraníme ji:o)..
....
Mám pocit, že jdu do sebe!
...
Jak jste na tom Vy?
..Krásnou dobrou noc!
Inka

zdroj- google

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.