pátek 22. července 2016

NÁVRATY

zpátky do dětství
zažívám každý večer,
když uspávám holčičky.
"Inko, vyprávěj, když jsi byla malá!"
A tak sahám do paměti
a povídám.
Na povrch vyplouvají příběhy, 
které jsem už skoro zapomněla.
Ono vzpomínat denně na několik příběhů
není úplně jednoduché.
"Inko, ještě.."
A když si zrovna nemůžu na nic vzpomenout, 
tak aspoň o mamince a o Péťovi..
A člověk si vzpomene na tolik věcí..
Ono to vůbec není na škodu zapátrat v paměti..
Jen dcera mi pak vyčítá:
" Tak cos jim zase o mně napovídala!"
:o))
Anička mě udělila řád nejlepší uspávačky, hladičky, koupačky..
A to je teedy něco:o)!
Posuďte sami, takhle krásně já uspávám:o))

 Emička si v noci pomalu naleze k Aničce..
:o)
Mějte krásný den
a zavzpomínejte si taky někdy:o)
Ïnka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.