pondělí 11. července 2016

VÁNOCE, SVÁTKY I NAROZENINY

tak to všechno pro nás znamená Amerika..
Děláme si tu samé radosti
a to co mi, dá se říct celý rok ( leckdy marně), manžel zakazuje,
tak tady mu  nevadí..
Mluvím o nákupech.
Dokonce i on je v nakupovacím živlu..:o).
....
Včera jsme si udělali radost voňavou 
a vzájemně jsme se obdarovali parfémy.. 
Jestli jsou k Vínocům , svátku či narozenám nevím,
ale radost jsme si udělali..
...
Vybírat bylo opravdu z čeho, až oči přecházeli z různých flakónů všech možných tvarů. 
Čichové buňky se jen tetelily
...
Nakonec si každý z nás vybral..
Manželův výběr



můj výběr

nejedná se o žádné letní svěží vůně, spíš parfémy na chladnější počasí,
ale voní krásně :o)

Moje dcera by si mohla vytvořit blog přes kosmetiku,
protože jak říká můj muž, 
tak je přes kosmetické výrobky doslova ujetá:o)
a nakupuje jako divá:o).
Já ne až tolik znalá se ráda nechám poučit 
a ač jsem si říkala, že letos nic moc nepotřebuji,
tak zjišťuji, že toho vlastně potřebuji strašně moc:o).
Rozhodně si i letos zahraji na kosmetickou poradkyni 
a seznámím vás se vším, co si koupím:o).
...
Mějte se moc krásně 
a ač je dnes pro mě pravidelné květinové pondělí,
tak já posílám jen vůni:o)
I když pro radost
jednu posílám
...

 Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.