neděle 2. října 2016

NEDĚLE- ŘÍJEN

Z chalupy jsme odjížděli brzy.
Manžel jel na hokej.
Vůbec mi to nevadilo,
protože venku stejně pršelo.
....
Přiznám se, že mě po cestě úplně svrběly ruce.
Já a foťák..
Od té doby, co víc fotím,
tak líp vidím:o).
Neboli spíš se víc koukám kolem sebe
a hlavně nacházím víc krásy.
Po cestě se už začaly nádherně barvit stromy.
Kdybych snad řídila já,
tak bych u dvou určitě zastavila.
To vám byla nádhera! :o)
Manžel ale pospíchal,
tak jsem raději mlčela:o)
a jen se kochala.
...
Nedělní podvečer
by mohl být příjemným zakončením týdne..
Mohl, kdyby...
na mě nečekala hromada prádla na žehlení
a na dodělání individuální plány do školy..
Zapálila jsem si alespoň svíčku,
abych psala a žehlila trochu romanticky:o)).
..
Vy si užijte krásný večer 
a zítra ať vám začne prima nový týden.
..
PS: Nezdá se Vám to opět nenormální?
On už je ŘÍJEN????
....
Nechápu...kam se to tak rychle řítíme?
...
Inka
:o)






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.