pondělí 17. října 2016

PONDĚLNÍ KVĚTINOVÝ

zase pondělí..
polovina října za námi..
venku mlha,sychravo
Tak honem koupit kytičku,
co rozsvítí byt 
a potěší oko.
Tentokrát v Tescu.
Dala jsem šanci zlevněné kytičce
a musím napsat, že je krásná..
...
Dát šanci..
jednou jsem šla s odpadky do popelnice
a vedle ní ležela kytka,
dost vzrostlá.
Zželelo se mi jí..
Šla se mnou domů 
a dodnes je krásná.
Má ji syn ve svém bytě.
Odměňuje nás..
...
Každý by měl mít nějakou životní šanci..






Někde jsem četla tento citát,
který je víc než pravdivý:

" Nikdy nedostaneš druhou šanci udělat dobrý první dojem! "
a na tom určitě něco bude..
....
Moje maminka mi každý den při odchodu říkala:
"Koukej, abys viděla!" 
Kolikrát jsem si říkala, co tím myslí..??
Dnes to vím moc dobře..
Koukám a vidím!
Chovám se určitě tak,jak by si mamka přála!
Díky za tu radu, mami!
....
Mějte krásný pondělní večer
Inka
o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.