pondělí 12. června 2017

PONDĚLNÍ KVĚTINOVÝ

Dneska trošku s předstihem.
Tentokrát žádná kytička z květinářství
ani ze zahrádky
( na té jsme nebyli a já se děsím, jestli tam ještě nějaké kytičky najdu).
tentokrát moje malé minizahrádky 
Koupila jsem si už asi před měsícem malé kytičky 
a sesadila je do jednoho květináče.
V létě s nimi chci vybudovat malé zahrádky s domečky.
Teď čekají jen na svůj čas 
a na vodu,
o kterou si občas samy řeknou,
když se jim svěsí lístky.







 

Odjíždím na školu v přírodě, 
vše sbaleno.
Bude to asi moje nejdelší odmlka na blogu:o).
4 dny si ode mne odpočinete:o),
ale nebojte, 
však já se v pátek vrátím 
a zasypu Vás příspěvky:o).

A kdo mě zná, tak ví, že nelžu:o)).
...
Užijte si krásné dny.
Já na Vás budu určitě vzpomínat.
Vaše 
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.